خانواده‌های اسرائیلی خواستار تحقیق درباره کشته شدن فرزندانشان توسط ارتش شدند

خانواده‌های اسرائیلی از رئیس ستاد ارتش خواستند تحقیقات شفافی را درباره کشته شدن فرزندانشان به دست نیروهای ارتش در حمله یک تانک اسرائیلی در هفتم اکتبر انجام دهد.

به گزارش ارز پرس، روزنامه هاآرتص نوشت خانواده‌های اسرائیلی‌هایی که داخل منزلی در شهرک «بئیری» در منطقه غلاف غزه در هفت اکتبر در حمله یک تانک اسرائیلی کشته شدند، در نامه‌ای به رئیس ستاد ارتش خواهان تحقیقات فراگیر و شفاف شدند.

این روزنامه نوشت شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی ویدیوهایی را منتشر کرد که نشان می‌دهد تانک ارتش منزلی را در شهرک بئیری در منطقه غلاف غزه هدف قرار می‌دهد که در آن نیروهای حماس به همراه اسرای اسرائیلی هستند.

نوامبر روزنامه هاآرتص گزارشی را به نقل از پلیس منتشر و اعلام کرد که یک بالگرد اسرائیلی هفتم اکتبر فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها را در شهرک رعیم در غلاف غزه هدف قرار داده بود.

جنبش حماس در عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر که شهرک‌های غلاف غزه را هدف قرار داد، حدود ۱۲۰۰ صهیونیست را به هلاکت رساند و حدود ۲۳۹ نفر را اسیر کرد.

بر اساس گزارش رسانه‌های عبری طی هفت روز آتش‌بس موقت ۱۰۵ غیرنظامی اسرائیلی که توسط حماس بازداشت شده بودند، آزاد شدند. رژیم صهیونیستی برآورد کرده که همچنان ۱۳۶ اسیر در غزه هستند.

از هفتم اکتبر ارتش رژیم صهیونیستی جنگ ویرانگری را علیه غزه آغاز کرد که به شهادت و زخمی شدن ده‌ها هزار فلسطینی منجر شده است که بیشتر آنها زن و کودک هستند.

این جنگ همچنین به ویرانی گسترده در زیرساخت و فاجعه انسانی بی‌سابقه در غزه منجر شده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.