ارایه خدمات کاروان سلامت به ۱۵۹ هزار نفر در مناطق محروم

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، وحید سلیمی رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر گفت: با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر و کمک به امر بهبود و ارتقا سطح سلامت افراد و اقشار کمتر برخوردار، کاروان‌های سلامت جمعیت هلال احمر در ۹ ماه نخست سال جاری به مناطق جامعه هدف سراسر کشور اعزام شده است.

سلیمی افزود: این برنامه سلامت محور در قالب تشکیل و اعزام تیم‌های درمانی و با مشارکت فعال و داوطلبانه پزشکان عمومی و متخصص در زمینه‌های مختلف از جمله قلب و عروق، عفونی، کودکان، زنان و زایمان، چشم پزشکی، دندانپزشکی و… به همراه ارائه خدمات پرستاری، پیراپزشکی، توانبخشی و… به اقشار کم بضاعت اجرا شده است.

وی تصریح کرد: با برگزاری این کاروان‌ها، ۱۵۹ هزار و ۸۴۳ نفر از خدمات درمانی و دارویی رایگان بهره‌مند شدند.

رئیس سازمان داوطلبان ادامه داد: در حاشیه برگزاری کاروان‌های سلامت طی این مدت و در راستای طرح‌های معیشتی این سازمان، ۲۱ هزار و ۶۲۷ بسته غذایی و بهداشتی در بین خانواده‌های کمتر برخوردار روستاها و مناطق محروم توزیع شد.

سلیمی در پایان ضمن قدردانی از زحمات و مشارکت داوطلبان و خیرین در برگزاری این کاروان‌های سلامت، یادآور شد: ۹ هزار و ۱۴۷ نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر سراسر کشور، در اجرای این برنامه حضور فعال و مؤثر داشته‌اند.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.