پهنه املاک در خیابان دماوند تغییر کرد

محمدهادی علی‌‌احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس با اشاره به تغییر پهنه املاک در خیابان دماوند اظهار کرد:  بر اساس ابلاغیه دبیرخانه کمیسیون ماده پنج، با تغییر پهنه بخش عمده محور دماوند از تجاری (s) به تجاری، اداری، مسکونی ( m) موافقت شده و امکان صدور پروانه بر اساس پهنه‌بندی جدید میسر است.

وی افزود: طبق درخواست‌های متعدد شهروندان و نیازسنجی‌های انجام شده و همچنین پیگیری‌های شهرداری منطقه13 در راستای تغییر پهنه و رونق ساخت و ساز در محور خیابان‌ دماوند این مهم محقق شد.

به گفته وی، یکی از از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری، رونق بخشیدن به  شریان‌های اصلی منطقه و ارتقای کیفیت محیطی و محلی است.

علی‌احمدی، تغییر پهنه خیابان دماوند را در راستای خدمات‌رسانی بیشتر به شهروندان و ایجاد امنیت پایدار و هویت‌بخشی در این محور عنوان کرد و افزود: این امر باعث ایجاد طراوت و سرزندگی فضای شهری در این منطقه می‌شود.

شهردار منطقه 13 تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به معاونت شهرسازی و معماری شهرداری منطقه13 مراجعه کنند.

به گزارش ارز پرس، در طرح تفصیلی که نقشه راه ساخت و ساز در کلانشهر تهران محسوب می‌شود و از سال 1390 به اجرا درآمده، شهر تهران را به 4 پهنه‌ مسکونی(R)،‌ تجاری (S)،‌ مختلط (M) و ‌حفاظت‌سبز (G) تقسیم کرده است که هر کدام ضوابط خاصی برای ساخت و ساز دارند در واقع مقررات هر پهنه، با پهنه دیگر متفاوت است. 

با تغییر پهنه خیابان دماوند، امکان ساخت و ساز و نوسازی بسیاری از بافت‌های فرسوده میسر می‌شود. 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.