انجام ۵ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ قاتل به قتل دوم اعتراف کرد

به گزارش سرویس‌خبری مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر آدینه در حاشیه نماز جمعه این هفته سمنان در جمع سرویس‌خبریان از انجام پنج مأموریت ویژه پلیسی در شهرهای استان خبر داد و ابراز داشت: روز گذشته خانم میانسال به جرم قتل زن دیگر با هدف سرقت طلا در سمنان دستگیر شده است.

وی ضمن بیان اینکه این خانم در مراحل بازجویی به انجام قتل دیگری نیز اعتراف کرد، افزود: یک خانم میانسال نیز سال گذشته با نیست سرقت طلاجات و شیوه سلاح سرد توسط همین قاتل کشته شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طرح ارتقا امنیت اجتماعی توسط مأموران انتظامی پاسگاه جنت آباد گرمسار با هدف برخورد با وسایل نقلیه فاقد پلاک و مدارک به اجرا درآمد، ابراز داشت: در این راستا ۲۶ موتورسیکلت فاقد پلاک در این شهرستان توقیف شدند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه در پی سرقت خودرو فونیکس در شهرستان شاهرود طرح مهار در سطح استان اجرا شد، تصریح کرد: این خودرو به ارزش ۱۸ میلیارد ریال طی عملیات غافلگیرانه در گرمسار توقیف و متهم دستگیر شد.

وی ضمن بیان اینکه در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در شهرستان شاهرود موضوع تحت پیگیری قرار گرفت، افزود: سارق دستگیر و به انجام ۱۵ فقره سرقت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه یک هزار میلیارد ریال کالای قاچاق شامل لوازم آرایشی، ادوات موسیقی و غیره از یک تریلی عبوری کشف شد، اضافه کرد: در این راستا دو نفر دستگیر شدند که تلاش برای شناسایی دیگر عوامل این باند ادامه دارد.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.