ششمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین آغاز شد

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس، ششمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات 104 نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی، امروز سه‌شنبه 26 دی در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حجت‌الاسلام والمسلمین دهقانی و مستشاران دادگاه مرتضی تورک و امین ناصری در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) به صورت علنی در حال برگزاری است.

در این جلسه زهرا حاجی هاشم دختر شهید غلامعلی حاجی هاشم، رحیمه سیفی دختر شهید سیفی از شهدای مناطق جنگی، خانواده شهید حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد آقامیری، زهرا سادات میری خواهر شهید سید حسین میری، خدیجه ابراهیمی همسر شهید مهدی ابراهیمی، رقیه سادات و فریده سادات موسوی ابربکوه خواهر شهید سید رسول موسوی ابربکوه، کبری قنبری مادر شهید داود ارجمندی، جانباز محمد مهدی چیذری، محمد شفیعی برادر شهید احمد شفیعی و دختر شهید محمد فرشی مقدم حضور دارند.

حجت الاسلام والمسلمین دهقانی، رسمی بودن ششمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده منافقین را با توجه به حضور شکات، وکلای متهمین و هیئت رئیسه دادگاه اعلام کرده و از نماینده دادستان خواست با حضور در جایگاه، قرائت کیفرخواست را آغاز کند.

سرپل آلمانی منافقین محاکمه شد

معصومه بلورچی متهم ردیف 34 دادگاه رسیدگی به پرونده گروهک تروریستی منافقین است.

نامبرده پس از پیروزی انقلاب اسلامی به هواداری از منافقین پرداخته و در راستای اهداف این گروهک، اقدامات زیادی را در حوزه نشریه نفاق، شرکت در نشست‌ها، فعالیت‌های مجرمانه خیابانی و ... به انجام می‌رساند. 

خاطر نشان می‌شود معصومه بلورچی در حال حاضر به عنوان نماینده‌ی شورای تروریستی موسوم به ملی مقاومت در آلمان فعالیت دارد.

ضمناً نامبرده تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره A-428/6-2002 است.

یاسر جهان نژادی متهم ردیف سی و پنجم

یاسر جهان نژادی متهم ردیف سی و پنجم پرونده است

وی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، با منافقین آشنا و جذب گروهک شده و پس از انقلاب، با فعالیت در تشکیلات نفاق، نهایتاً در سال 1364 به همراه همسرش از کشور خارج و به مقر منافقین در عراق ملحق می‌شود.

از جمله فعالیت‌ها و مسئولیت‌های او عبارت است از:

مسئول تشکیلات نفاق در استان لرستان در دهه‌ی 60

 هادی تیم‌های ترور منافقین

 شرکت در عملیات‌های تروریستی- نظامی فروغ جاویدان، چلچراغ، آفتاب و مروارید

در حال تکمیل...

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.