آغاز فعالیت زورخانه بوستان تولد تا شهریورماه سال آینده

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس، علیرضا نادعلی در قالب رویداد چهارشنبه‌های فرهنگی در منطقه 4 با اشاره به مقبره شهدای گمنام بوستان مجیدیه از یادمان شهدا اظهار کرد: این یادمان شهدا در بوستان مجیدیه نقش بسیار مهمی در ایجاد یک فضای امن و زیست‌پذیر برای خانواده‌های ساکن در منطقه ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه  یادمان شهدا بوستان مجیدیه سال گذشته به بهره‌برداری رسید و مبلغ اعتباری این پروژه 20 میلیارد تومان بوده که با معماری ایرانی ـ  اسلامی این یادمان ساخته شد. به بازدیدش از  پروژه زورخانه بوستان تولد اشاره کرد و گفت: این پروژه ورزشی با اعتبار 14 میلیارد تومان در دست ساخت است و نقش موثری در زمینه ارتقای سرانه ورزشی در منطقه 4 دارد تلاش مدیریت شهری تهران این است که تا شهریور سال آینده افتتاح می‌شود.

در ادامه سخنگوی شورای شهر تهران از مجموعه صدف در منطقه چهار تهران بازدید کرد و افزود:  بیش از پنج سال است که مجموعه ورزشی صدف تعطیل است که با همکاری بخش خصوصی  در دهه فجر امسال آغاز بهره‌برداری این مجموعه را شاهد خواهیم بود و همچنین مجموعه ورزشی روباز شهدای حکیمیه در ضلع غربی بوستان ساحل محله حکیمیه نیز از بهمن ماه سال جاری شروع به کار می‌کند.

اصغر کمالی‌زاده؛ شهردار منطقه 4 نیز در حاشیه این بازدید گفت: مجموعه ورزشی روباز فوق‌الذکر شامل زمین چمن فوتبال، زمین والیبال، بسکتبال، زمین تنیس و زمین هندبال می‌شود که هزینه‌ای بالغ بر 30 میلیارد تومان را به همراه داشته است و از پروژه‌های فرهنگی ورزشی سال 1402 بوده که در دهه فجر امسال رونمایی می‌شود.

شهردار منطقه 4 با اشاره به فرآیند انجام پروژه‌های عمرانی، فرهنگی اجتماعی و دینی تصریح کرد: بحث آموزش صحیح برای همگان در تمامی زمینه‌ها دارای اهمیت بالایی است و رسیدن به سرمنزل مقصود با آگاهی بیشتر شهروندان، مسئولان و مدیران ذیربط سریع‌تر و کامل‌تر خواهد بود و در این میان نقش اساسی نخبگان و معتمدین محلی به عنوان پل ارتباطی بین مدیران و شهروندان بسیار پررنگ و اساسی جلوه می‌کند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.