بیش از ۹ میلیون تن کالا از استان البرز حمل شده است

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، حسین پرویزی، رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۹ میلیون و ۴۸۹ هزار و ۸۴۸ تن کالا طی ۷۹۱ هزار سفر کامیونی از مبدا استان البرز به سراسر کشور حمل شده است.

وی تعداد شرکت‌های حمل و نقل کالای استان را ۱۰۰ شرکت اعلام کرد و افزود: تعداد بارنامه‌های صادره توسط این شرکت‌ها برابر با ۷۹۱ هزار و ۲۰۷ مورد بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد ۲۲ درصدی همراه بوده است.

رییس اداره حمل و نقل کالای اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز به سهم شهرستان‌های استان در جابه‌جایی کالا در این بازه زمانی اشاره کرد و گفت: سهم ناوگان حمل و نقل کالای شهرستان فردیس ۱۰ درصد، اشتهارد ۱۷ درصد، کرج ۲۰ درصد، ساوجبلاغ و چهارباغ ۲۷ درصد و سهم شهرستان نظرآباد ۲۶ درصد بوده است.

این مسؤول با بیان اینکه مقصد اصلی بارهای استان به ترتیب استان‌های تهران، قزوین، گیلان، مازندران، بندرعباس و اصفهان اعلام شده است، گفت: با توجه به وجود شهرک‌های صنعتی اشتهارد، بهارستان، سیمین دشت و کوثر و… عمده محصولات جابه‌جا شده از البرز انواع محصولات کشاورزی، فروارده‌های نفتی، لبنی و ضایعات آهن را شامل می‌شود.

منبع : مهر
برچسب ها :

میلیون استان البرز

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.