۸۰۰ عنوان محتوای اسپانیایی زبان معرفی ایران در پرتال جامع گردشگری

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این طرح از مرداد ماه سال گذشته، به منظور معرفی بهتر و بیشتر جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، گردشگری و مذهبی کشورمان به گردشگران، جهانگردان و سفر دوستان اسپانیایی زبان، آغاز شده بود.

در این راستا بیش از ۸۰۰ عنوان محتوای کلی، اطلاعات ۳۱ استان شامل تاریخچه، جغرافیا، آب و هوا، شهرها، اقامتگاه‌ها، رستوران‌ها، غذاهای محلی، صنایع دستی، سوغات و آداب و رسوم، معرفی ۴۶۰ جاذبه اعم از طبیعی، تاریخی، مذهبی، موزه‌ها، ۲۷ میراث ملموس و ۲۳ اثر ناملموس ایرانی ثبت شده در یونسکو و ۱۶ مورد شهر و روستاهای جهانی صنایع دستی ایران به زبان اسپانیایی در این پرتال بارگذاری شده است.

معرفی ۹۰ عنوان از مقاصد گردشگری اعم از شهرها و روستاهای گردشگری، مراسم و مناسبت‌های ملی و مذهبی، بازی و رقص‌های محلی، ۱۰۳ عنوان صنایع دستی و ۲۸ عنوان خوراک محلی، ۱۳ مسیر گردشگری و پیشنهاد سفر فصلی، ۳۹ تور ۳۶۰ درجه از اماکن و جاذبه‌های گردشگری، نقشه گردشگری به همراه سفرساز و جستجو در نقاط مختلف، محتواهای دیگری هستند که به منظور معرفی بیشتر ایران به زبان اسپانیایی در visitiran.ir در دسترس قرار دارد.

همچنین در این پرتال ۶ ویدئو کلیپ معرفی گردشگری سلامت، معرفی ادیان مختلف در ایران، گردشگری خوراک، معرفی تفریحات و سرگرمی، معرفی آثار ثبت شده ایران در یونسکو، معرفی صنایع دستی ایران، ۴۶ اسلاید معرفی ایران و اطلاعات کاربردی در خصوص آب و هوا، ویزا، پول رایج کشورمان و … که به زبان اسپانیایی تولید شده‌اند نیز، ارائه شده است.

پرتال جامع گردشگری کشور (visitiran.ir) در پاویون ایران در چهل و چهارمین نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور اسپانیا که از چهارم تا هشتم بهمن ماه ۱۴۰۲ در محل نمایشگاه‌های شهر مادرید برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.