کشف ۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در تهران

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری، بیان داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر دپوی مقداری قابل توجهی انواع کالای خارجی در یک انبار کالا در محدوده بزرگراه "امام رضا (ع) " بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس قرار گرفت.

وی گفت: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت، انبار مذکور فاقد ثبت در سامانه جامع انبار می‌باشد و مقادیر فراوانی کالا خارجی قاچاق توسط خودروهای شوتی در این مکان تخلیه و توسط خودروهای باربری به بازار مصرف عرضه می‌شود.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پس از بررسی و اطمینان از صحت خبر، با هماهنگی مقام قضائی از انبار بازدید و ۲ دستگاه خودروی وانت که در حال بارگیری و انتقال کالای قاچاق بودند را توقیف کردند.

وی با بیان اینکه در این عملیات پلیسی ۵۹۲ ثوب پوشاک و ۱۵ دستگاه لوازم خانگی شامل: ظرف‌شویی، لباسشویی و کولر گازی کشف شد، افزود: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

وی اظهار داشت: کلیه اموال کشف شده در اختیار سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی قرار گرفت و در این رابطه ۳ متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ افشاری خاطر نشان کرد: مبارزه قاطع با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، به طور ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و از شهروندان تقاضا می‌شود علاوه بر نخریدن کالاهای قاچاق، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.