لاپید خطاب به نتانیاهو: اکنون باید زمان انتخابات را مشخص کنیم

رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی از نخست وزیر این رژیم خواست که به جای کشمش و نزاع در این مرحله، باهم بنشینند و زمان انتخابات را مشخص کنند.

به گزارش ارز پرس، یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفت: به جای کشمکش و نزاع در زمان جنگ به بنیامین نتانیاهو پیشنهاد می‌کنم که با هم بشینیم و زمان انتخابات را مشخص کنیم.

به نقل از الجزیره، وی خطاب به نتانیاهو گفت: تعدادی کافی از اعضای ائتلاف تو دیگر توان تحمل وضعیت کنونی را ندارند.

لاپید تاکید کرد که زمان انتخابات زودهنگام بی‌شک فرا خواهد رسید و احتمالا اغلب رای‌دهندگان به انحلال کنست رای خواهند داد.

پیش از این، رسانه‌های صهیونیستی از تشدید تنش میان نخست‌وزیر این رژیم و وزیر جنگ او پرده برداشتند.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی اخیرا در گزارشی با عنوان «نبرد بین نتانیاهو و گالانت چنین به نظر می‌رسد» نوشت: چند هفته است  که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «یوآو گالانت» وزیر جنگ این رژیم تلاش می‌کنند تنش میان خود را پنهان کنند اما حالا دیگر فایده‌ای ندارد.

این شبکه گزارش داد، جبهه غیر ضروری دیگر همین جبهه میان گالانت و نتانیاهو  است که مانند بقیه جبهه‌های فعال مدت‌هاست که ملتهب است.

این شبکه در ادامه گزارش کرد: می‌توان گفت مدت‌هاست که میان آن دو یک رابطه ناامیدی متقابل حاکم است. نتانیاهو، به گالانت مهم‌ترین پست در کابینه یعنی وزارت جنگ را داد چرا که او را سربازی مخلص البته برای خود نه برای ارتش می‌دید، مردی که به راحتی بازیچه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.