دستگیری قاچاقچی مواد اولیه ساخت لوازم آرایشی در غرب تهران

به گزارش سرویس‌خبری مهر، سرهنگ سیدهاشم حسینی‌خواه بیان داشت: در ادامه طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و پس از اطلاع مأموران پلیس امنیت اقتصادی غرب تهران از دپو و جابجایی کالاهای مواد اولیه لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق از نوع کرم و پودر دست و صورت بررسی موضوع در دستور کار خود قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در مراجعه به انبار مذکور ابتدا متهمان قصد گمراه کردن مأموران را داشتند که در بررسی بیشتر انواع مواد اولیه آرایشی و بهداشتی قاچاق، شامل ۸۲ گالن ۵۰ کیلوگرمی در مجموع ۴ تن و ۱۱۶ عدد کارتن خالی مخصوص انواع قرص متادون و تعداد ۱۰ دستگاه آلات و ادوات تولید مواد آرایشی تقلبی بدون بارنامه و فاکتور که به روش‌های غیر قانونی و قاچاق وارد کشور شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی ارزش تقریبی کالاهای کشف شده را برابر اعلام کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال بیان و اظهار داشت: در این عملیات یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در پایان با تأکید بر مبارزه هدفمند و فراگیر پلیس با قاچاق کالا به منظور حمایت پایدار از تولید ملی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده تردد خودروهای حمل بار قاچاق در سطح شهر، موضوع را برای بررسی تخصصی به پلیس گزارش کنند.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.