انجام بیش از ۵ هزار عمل جراحی در بیمارستان نور افشار

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، فتانه عابدی در توضیح عملکرد بیمارستان نور افشار گفت: بر اساس آمارهای موجود، از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۵ هزار عمل جراحی در زمینه‌های مختلف ارتوپدی، مغز و اعصاب و ستون فقرات، اورولوژی، عمومی و ترمیمی‌به همت پزشکان متخصص و مجرب بیمارستان انجام شده است.

وی با اشاره به امکانات بخش اتاق عمل بیمارستان افزود: این بخش در حال حاضر دارای ۴ اتاق عمل مجزا، ۶ تخت ریکاوری و مراقبت‌های بعد از عمل است. همچنین این بخش مجهز به دستگاه‌های بیهوشی، مانیتورینگ، ساکشن، دستگاه‌های لاپاراسکوپی و … است.

عابدی ادامه داد: در سال جاری و با تلاش همکاران تجهیزاتی از جمله؛ دستگاه کرانیاتوم، دریل و اره ارتوپدی، شیت و ماندرن، کریستون پانچ و کپنوگراف با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال به منظور سهولت در انجام اعمال جراحی و افزایش کیفیت خدمات ارائه شده خریداری شده است.

رئیس بیمارستان نور افشار در پایان با تاکید بر سایر امکانات بیمارستان، اضافه کرد: این بیمارستان با بهره مندی از ۵ بخش بستری، ۲ بخش مراقبت‌های ویژه، ۲ بخش بیماران بین‌الملل، اورژانس و بخش‌های پاراکلینیکی شامل آزمایشگاه، داروخانه، درمانگاه، تصویربرداری و سی تی اسکن، فیزیوتراپی و پزشکی ورزشی، آب درمانی، کاردرمانی و گفتار درمانی، توانسته است شرایط مناسبی را برای مراجعین و بیماران پیش از عمل جراحی و پس از آن فراهم کند.

گفتنی است برخی از مهم‌ترین اعمال جراحی که در حال حاضر در این بیمارستان انجام می‌شود، شامل اعمال جراحی زانو، لگن، مچ پا، شانه و دست، ستون فقرات، مغز و اعصاب، جراحی‌های تومورهای استخوانی، اورولوژی، عمومی و لاپاراسکوپی است.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.