بارش برف و کولاک محورهای شمالی در روز یکشنبه/لزوم همراهی زنجیرچرخ

ایمان محرابی‌نیا مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ارز پرس با اشاره بر اینکه در محورهای شمالی کشور به صورت (رفت و برگشت) تردد روان گزارش شده است، گفت: محورهای چالوس، هراز فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت تردد روان است. آزادراه کرج - قزوین تا محدود مهرویلا، آزادراه قزوین - کرج محدوده‌های مهرشهر و شهید کلانتری تا پل فردیس ترافیک سنگین گزارش شده است

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها در ادامه تاکید کرد: همچنین در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال دارای بارش برف و باران است. ضمناً در ارتفاعات محورهای شمالی دارای پدیده مه‌گرفتگی است.

الزام تردد مسافرین با زنجیر چرخ در جاده‌ها

وی ادامه داد: فردا (۸ بهمن‌ماه) ترافیک سنگینی در محورهای شمالی نخواهیم داشت اما با توجه به هشدار سازمان هواشناسی کشور استان‌های گلستان، مازندران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، شرق تهران و سمنان بارش برف، باران و وزش باد خواهیم داشت.

محرابی‌نیا در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به دمای هوا احتمال یخ‌زدگی جاده‌ها و محورهای شمالی وجود دارد؛ از هموطنان با توجه شرایط آب و هوایی تقاضا می‌شود از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و پیش‌از سفر با شماره‌گیری ۱۴۱ از آخرین وضعیت جوی محور مورد نظرشان اطلاعات کسب کنند.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.