در مناطق روستایی مددجوی فاقد مسکن نداریم

به گزارش سرویس‌خبری مهر، محمود توکلی مدیرکل تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) در نشست خبری که در صبح روز دوشنبه برگزار شد، گفت: مددجویان به دلیل عدم تمکن مالی و فقدان ارتباطات اجتماعی کافی از طرح‌های کشوری مسکن برخوردار نبوده‌اند و کمیته امداد به عنوان یاور خانواده‌ها کمک می‌کند که خدمات مسکن شامل آنها شود و مشکل مسکن به هزینه کمتر سامان بگیرد.

توکلی تاکید کرد: تمرکز اصلی کمیته امداد امام خمینی بر مددجویان روستایی بوده که در مناطق روستایی تقریباً دیگر مددجوی فاقد مسکن نداریم، به دلیل رفع مشکل مسکن در روستاها رویکرد ما برای سال آینده از روستا به سمت شهر می‌رود.

توکلی ادامه داد: در استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان بلوچستان، فارس و گلستان حجم عملکرد بیشتری را در بحث مسکن روستایی داشتیم.

وی افزود: هدف گذاری امداد برای امسال ۵۰ هزار واحد بوده که تقریباً بیش از ۲۱ هزار واحد جدید که به صورت تخریب و بازسازی بوده در سامانه‌های امداد ثبت شده است و ۶ هزار واحد در مراحل پایانی قرار گرفته و تحویل موقت داده شده است احتمالاً تا پایان سال واحدهای تحویل داده شده به ۳۱ هزار واحد می‌رسد.

خبر در حال تکمیل است.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.