گزارش رسانه صهیونیست از قدرت تخریبی بسیار بالای موشک‌های حزب‌الله

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حزب‌الله لبنان از موشک‌هایی با قدرت تخریبی بسیار بالا استفاده می‌کند که حفره بزرگی را در زمین ایجاد می‌کنند.

به گزارش ارز پرس، برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) اعلام کردند که حزب‌الله شلیک موشک‌های سنگین خود از لبنان به سمت پایگاه‌های نظامی و شهرک‌ها در سراسر الجلیل را تشدید کرد.

یائیر کراوس، خبرنگار روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارونوت» در الجلیل و جولان اظهار کرد: حزب‌الله طی ۲۴ ساعت گذشته ده‌ها موشک عادی و ضد زره را به سمت ما شلیک کرد و تعداد حملات این حزب به ۱۳ مورد رسید.

کراوس در ادامه گفت: حزب‌الله در حال افزایش استفاده از موشک‌های جدیدی همانند برکان و فلق ۱ است که استفاده از آنها در جنگ آغاز شد و از قدرت تخریبی بسیار بالایی دارند.

این خبرنگار آحارونوت افزود: یک موشک برکان صبح روز دوشنبه در فاصله تقریبا یک کیلومتر و نیمی شهرک «الکوش» اصابت کرد، ما صدای انفجار شدیدی را شنیدیم و بیرون آمدیم تا ببینیم خسارت‌ها تا چه میزان بوده است.

او به نقل از رئیس کمیته شهرک موسوم به «ایفن مناحیم» گفت، «موشک برکانی که حزب‌الله شلیک کرد و در نزدیکی ما افتاد، موشک ترسناکی بود، این موشک حدود ۱۰۰ تا ۵۰۰ کیلوگرم مواد منفجره را حمل می‌کند».

رئیس کمیته شهرک یاد شده افزود: موشک‌هایی که حزب‌الله شلیک می‌کند، خسارات گسترده‌ای را تا شعاع ۱۵۰ متری ایجاد کرده و تلفات جانی را به بار می‌آورند.

او تاکید کرد: تمامی شهرک‌نشین‌ها می‌توانند تشخیص دهند که کدام موشک برکان است و کدام فلق ۱ چون کل زمین به لرزه درمی‌آید و موشک حفره بزرگی را در زمین ایجاد می‌کند.

این مسوول شهرک‌های صهیونیستی افزود: شهرک‌نشین‌هایی که در خط درگیری هستند، اصلا صدای آژیرهای هشدار را نمی‌شنوند بلکه تنها صدای انفجار را می‌شنوند و بعد از آن صدای آژیرها را، حزب‌الله همواره پایگاه «برانیت» واقع در فاصله هشت کیلومتری را هدف قرار می‌دهد و هر شلیکی به پایگاه ما را دیوانه می‌کند.

به گزارش شبکه خبری المیادین، مقاومت اسلامی لبنان-حزب‌الله روز دوشنبه ۱۳ عملیات علیه پایگاه‌ها و نقاط استقرار ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای لبنان-فلسطین انجام داد و نیز تصاویری از عملیاتش علیه سیستم‌های جاسوسی موجود در پایگاه نظامی راس الناقوره متعلق به ارتش دشمن با استفاده از موشک‌های هدایت‌شونده ویژه‌ای را منتشر کرد.

پیش از این نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حزب‌الله توان شلیک نزدیک به ۱۰۰۰ موشک به تل‌آویو ظرف دو ساعت را دارد و برخی از این موشک‌هایی که شلیک خواهند شد، نقطه‌زن بوده و برخی دیگر از آنها به برج‌های موجود در تل‌آویو شلیک خواهند شد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.