حمله حزب‌الله به تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان تجهیزات جاسوسی در یک پایگاه متعلق به صهیونیست‌ها واقع در جنوب این کشور را با سلاح‌های مناسب هدف قرار داد.

به گزارش ارز پرس، مقاومت اسلامی لبنان امروز (پنجشنبه) تجهیزات جاسوسی در پایگاه اسرائیلی «الرادار» واقع در مزارع اشغالی شبعا لبنان را با سلاح‌های مناسب هدف قرار داد.

همزمان رسانه‌های عبری نیز اذعان کردند که حزب‌الله موشک ضد زرهی را به سمت پایگاه متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه «حرمون» (جبل الشیخ) واقع در مرزهای لبنان و سوریه شلیک کرد.

مقاومت اسلامی در لبنان روز چهارشنبه هفت عملیات نظامی را علیه پایگاه‌ها، خودروها و تجهیزات وابسته به ارتش اشغالگر اسرائیلی و تجمعات نظامیان آن در دو بخش شرقی و غربی در جنوب این کشور اجرا کرد. 

مقاومت اسلامی لبنان همچنین روز گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد: مبارزان مقاومت در راستای حمایت از ملت پایدار فلسطین در غزه و پشتیبانی از مقاومت جسور فلسطین، با موشک تجمع سربازان ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه تله الطیحات در جنوب لبنان هدف قرار دادند که منجر به تلفاتی در میان آن‌ها شد.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد راکت‌هایی از لبنان به مناطقی در نزدیکی المناره و کفار یووال در الجلیل علیا شلیک شد، اما تلفاتی نداشت.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.