سازمان جوانان جبهه پایداری اعلام موجودیت کرد

به گزارش حوزه احزاب پایگاه خبری ارز پرس، صبح امروز پنج شنبه دوازدهم بهمن ماه نشست داخلی اعلام موجودیت سازمان جوانان جبهه پایداری انقلاب اسلامی با حضور جمعی از اعضای این سازمان و اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

گفتنی است در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین علی مصباح یزدی، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی، صادق محصولی، زهره سادات لاجوردی، علی خضریان و همچنین رضا رخسایی و محمدحسین قائدشرف به نمایندگی از اعضای سازمان جوانان جبهه پایداری در این نشست مطالبی را بیان کردند.

در پایان این نشست اعضای سازمان جوانان جبهه پایداری با صدور بیانیه ای رسما فعالیت خود را آغاز نمودند.

در بیانیه سازمان جوانان جبهه پایداری انقلاب اسلامی آمده است: سازمان دهی و تربیت نسل جوان مومن و متعهد به آرمان‌های انقلاب و آشنا مسائل و مشکلات کشور کلید ادامه این مسیر مقدس است. جبهه پایداری بعنوان یک تشکیلات منسجم سیاسی در راستای نیل به این هدف برخود لازم میداند بستر رشد و تعالی و کنشگری متکی بر اصول را برای جوانان مومن انقلابی فراهم نماید.

این بیانیه می‌افزاید: جوانانی که آینده ساز این کشور ذیل سایه ولایت مطلقه فقیه می باشند و آرمان گرایی آنها در کنار بیش از 40 سال تجربه تلخ و شیرین نظام مقدس جمهوری اسلامی، تضمین کننده آرامش دل روح خدا و امیدواری امام خامنه‌ای عزیز و حکیم، نسبت به آینده خواهد بود.

در پایان این بیانیه آمده است: درایام پربرکت دهه فجر انقلاب اسلامی، این شاگردان علامه مصباح (رحمت الله علیه) سازمان جوانان جبهه پایداری را به منظور آموزش، سازماندهی و کنشگری جوانان انقلابی در عرصه های سیاسی و فرهنگی و دیگر حوزه‌ها تاسیس نموده‌اند. در انتها از تمامی دلبستگان انقلاب و آنان که دل در گرو حب وطن دارند دعوت می‌نماییم تا با حضور و فعالیت صادقانه خود در این مجموعه تکلیف خود را در راستای دفاع از آرمان ها و تعالی کشور عزیزمان ادا نمایند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.