دیدار نتانیاهو با سربازان مجروح پرده از تلفات سنگین ارتش اشغالگر برمی‌دارد

در یک کلیپ ویدیویی، نتانیاهو در حال صحبت با یکی از سربازان مجروح ظاهر می‌شود که به او گفت که با سربازان دیگر در یک ساختمان محبوس شده‌ بود؛ جایی که گلوله آرپی جی به آنها اصابت کرد و ۲ تن از سربازان کشته و او به شدت مجروح شد.

به گزارش ارز پرس، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین با سرباز دیگری که پاهایش قطع شده بود ملاقات کرد و این سرباز فاش کرد که یگان او ۲ هفته کامل بدون توقف درگیر جنگ بوده و گفت که هر شب حوادثی رخ می‌داد.

وی در خصوص نحوه مجروح شدنش گفت: در یکی از ساختمان‌ها دهانه تونلی پیدا کردند، اما ساختمان با مواد منفجره منفجر شد و بر سر ما ریخت که بلافاصله ۴ نفر از همراهانم کشته شدند و ۵ نفر دیگر به شدت مجروح شدند.

به گفته ارتش اشغالگر، تعداد افسران و سربازان کشته شده از زمان عملیات زمینی در ۲۷ اکتبر به ۲۲۴ نفر رسیده است، اما بسیاری از تحلیلگران به این تعداد شک دارند و معتقدند که این تعداد از این بیشتر است.

به نظر می‌رسد این فایل نظر تحلیلگران را تایید می‌کند، زیرا در یک عملیات، چهار سرباز فوراً کشته شدند در حالیکه ارتش اشغالگر به ندرت از کشته شدن بیش از یک یا ۲ سرباز در هر روز صحبت می‌کند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.