افتتاح و کلنگ زنی بیش از ۶۸۰ پروژه در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرنگار ارز پرس، علی‌محمد روستا عصر سه شنبه در آئین افتتاحیه پروژه‌های شهرستان کهگیلویه گفت: در سطح استان بیش از ۶۸۰ پروژه افتتاحیه و کلنگ زنی داریم که بیش از ۹۰ درصد آن افتتاحی است.

وی با اشاره به افتتاحیه پروژه سد شهید «دلنسب کوهبرد» با حضور وزیر جهاد کشاورزی و استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این سد بمنظور آبیاری زمین‌های پایین دست و با هدف جلوگیری از سیلاب‌ها به بهره برداری رسید.

وی خاطر نشان کرد: کلنگ زنی بیش از یکهزار و ۲٠٠ واحد نهضت ملی مسکن، واگذاری ۲۲۰ قطعه زمین به ۴۴۰ اقشار ویژه ذیل نهضت ملی مسکن نیز صورت پذیرفت.

معاون امور عمرانی و هماهنگی استاندار گفت: در شهرستان کهگیلویه بیش از ۵۷۰ میلیارد تومان پروژه افتتاحی و یکهزار و ۶٠٠ میلیارد تومان کلنگ زنی داریم.

روستا بیان کرد: بیش از ۳۵۰ پروژه کوچک، متوسط و کلان را داریم که به برکت دهه مبارک فجر کلنگ زنی و افتتاح خواهند شد.

روستا ابراز داشت: امروز یک چمن مصنوعی را به نمایندگی از ۴ چمن مصنوعی در حوزه ورزش و جوانان و در یکی از مدارس افتتاح کردیم.

وی قول مساعد داد: جهت رفع نیازمندی‌های آموزش و پرورش نهایت همکاری لازم را داشته باشد.

روستا با بیان اینکه در ۳ بازه زمانی سفر دوم، هفته دولت و دهه مبارکه فجر افتتاحیه و کلنگ زنی پروژه‌ها را داشتیم، تصریح کرد: سعی کردیم به سمت تکمیل افتتاح پروژه‌ها برویم و از پروژه تراشی جلوگیری کنیم.

روستا با اشاره به تکمیل پروژه‌ها در چند سال آینده خاطر نشان کرد: طبق برنامه‌ریزی های صورت گرفته بیش از ۱۰۰۰ پروژه نیمه تمام طی ۳ الی ۴ سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

روستا در ادامه افتتاحیه‌های شهرستان کهگیلویه با اشاره به ۶۰ پروژه در حوزه فناوری و اطلاعات خاطر نشان کرد: بیش از ۲۸ پروژه از این طرح‌ها در حوزه کهگیلویه هستند.

معاون عمرانی استاندار عنوان کرد ۱۴پ روژه ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان کهگیلویه با اعتباری قریب به ۶۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه‌ها، روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند که اعتبار این پروژه‌ها از محل اعتبارات دولت تأمین شده است.

به گزارش خبرنگار ارز پرس، روستا در ادامه افتتاحیه‌های امروز شهرستان کهگیلویه، ۱۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت جاده قلعه رئیسی به دهدشت را با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان به نمایندگی از ۷۷ کیلومتر روکش آسفالت راه اصلی، راه فرعی و راه روستایی شهرستان کهگیلویه افتتاح کرد.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.