پرداخت عیدی یک میلیون تومانی به بازنشستگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس، بیت الله برقراری در نشست خبری با اشاره به افراد تحت پوشش این صندوق اظهار کرد: خدماتی که بیمه شدگان این صندوق دریافت می‌کنند همانند سایر صندوق‌های بیمه اجتماعی است.

وی از پرداخت حقوق و مستمری به بیمه‌شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر خبر داد و گفت: بیمه شدگان این صندوق پس از رسیدن به سن بازنشستگی حقوق و مستمری دریافت می‌کنند همچنان افرادی که به هر دلیلی کارافتاده باشند با تایید پزشک مستمری کارافتادگی دریافت خواهند کرد.

مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از پرداخت مستمری بازماندگان به خانواده‌های بیمه شدگان خبر داد و افزود: افرادی که در این صندوق بیمه شده باشند و فوت کنند به خانواده‌های آنها مستمری پرداخت خواهد شد.

برقراری درخصوص پرداخت عیدی به بازنشستگان این صندوق تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد به میزان یک میلیون تومان (سطح یک پرداختی پرداخت مستمری) عیدی به بازنشستگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر پرداخت کنیم.

وی در خصوص پرداخت زمان عیدی به بازنشستگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: تلاشمان این است که ظرف یک هفته این مسئله در هیئت مدیره صندوق به تصویب برسد و سپس به حساب مستمری‌بگیران واریز کنیم.

مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر افزود: 192 هزار نفر از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مستمری بازنشستگی دریافت می‌کنند که همین تعداد نیز در آستانه سال جدید عیدی دریافت می‌کنند.

ادامه دارد...

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.