متوسط ساخت آزادراه در دولت سیزدهم سه برابر شده است

به گزارش خبرنگار ارز پرس، خیرالله خادمی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران استان قزوین اظهار کرد: هم اکنون ۶ هزار کیلومتر راه در کشور در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه ۸۱۰ کیلومتر از میزان مسیر آزادراهی است، افزود: آزادراه قزوین - رشت به طول هشت کیلومتر، آزاد راه منطقه ۲ تهران به طول ۲۲ کیلومتر و شیراز - اصفهان به طول ۲۱۰ کیلومتر از مهمترین طرح‌های آزادراهی در حال ساخت کشور است

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای کشور با بیان اینکه متوسط ساخت مسیرهای آزادراهی در کشور در دولت سیزدهم سه برابر شده است، بیان کرد: دولت سیزدهم به دنبال ساخت و تکمیل بیش از ۱۰ هزار کیلومتر مسیر آزادراهی، بزرگراهی و شبکه ریلی است.

وی از افتتاح ۴۷۱ طرح آزادراهی در دهه مبارک فجر امسال در کشور خبر داد و عنوان کرد: استان سیستان و بلوچستان بزرگترین طرح‌های بزرگراهی و آزادراهی کشور را در حال حاضر به خود اختصاص داده است.

خادمی توسعه ریلی کشور را یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم دانست و عنوان کرد: ساخت مسیرهای ریلی در کشور نیز در دولت سیزدهم دو برابر شده است.

وی در پایان یادآور شد: تکمیل مسیر ریلی رشت - کاسپین به طول ۳۷ کیلومتر از مهم‌ترین پروژه‌های ریلی در کشور است که امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسد.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.