یورش دوباره صهیونیست‌ها به مناطق مختلف کرانه باختری

منابع رسانه‌ای امروز (دوشنبه) از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری و بازداشت چند فلسطینی خبر دادند.

به گزارش ارز پرس، شبکه المیادین در این باره گزارش داد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری یورش برده و یک کمپین بازداشت را علیه فلسطینی‌ها به راه انداخته‌اند.

در پی این یورش درگیری‌هایی میان مبارزان فلسطینی و نظامیان رژیم اشغالگر شکل گرفت که منجر به مجروح شدن چند فلسطینی به ویژه در نابلس شد. طبق این گزارش، نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به چند خانه در نابلس ۱۳ فلسطینی را بازداشت کردند.

درگیری‌هایی نیز میان مبارزان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در اردوگاه «بلاطه» در شرق نابلس شکل گرفت و صهیونیست‌ها سه فلسطینی را نیز در این اردوگاه بازداشت کردند.

در استان «طوباس» نیز مبارزان فلسطینی با صهیونیست‌ها که به همراه ادوات نظامی خود به شهرک «طمون» یورش برده بودند، مقابله کردند. نیروهای مقاومت همچنین مانع از نفوذ صهیونیست‌ها به داخل اردوگاه «الفارعه» در جنوب طوباس شدند.

نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین به مناطقی در شهر «جنین» و «رام‌الله» یورش برده و چند فلسطینی را بازداشت کردند. نظامیان رژیم اشغالگر وارد خانه‌های شهروندان فلسطینی شده و اقدام به تفتیش و به هم ریختن وسایل آنها کردند.

از زمان آغاز عملیات فلسطینی طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه)، مناطق مختلف کرانه باختری هم شاهد عملیات‌های ضد صهیونیستی و همچنین تشدید تجاوزات صهیونیست‌ها بوده‌ است. در همین راستا، وزارت بهداشت فلسطین از بازداشت صدها فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون خبر داده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.