خون پاک شهدا اجازه مسامحه نسبت به فساد و رانت‌خواری را نمی دهد

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، نشست خبری مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ برگزار شد.

سخنگوی قوه قضائیه، با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار گفت: کشور ما مرهون جانبازی تمامی سربازان وطن است که در اوج سختی‌ها مردانه سینه سپر کردند و از دین و ناموس مردم آبرومندانه دفاع کردند.

ستایشی افزود: لازم است از حضور مردم در راهپیمایی و جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی جمهوری اسلامی تشکر کنم. مردم ستون دین در حاکمیت و اعمال اراده الهی در روی زمین هستند و حاکمان نقشی جز مسئولیت پذیری در برابر مردم را ندارند.

وی ادامه داد: همچنین این حضور نشان دهنده "نه بزرگ" به جریان عقب گرد و مبین نگاه عمیق به آینده است. خون پاک شهدا اجازه هیچ گونه مسامحه نسبت به فساد و بی عدالتی و تعدی به حقوق ملت را نمی‌دهد. ما به نام قوه قضائیه متعهد هستیم تا مسئولیت تاریخی خود را در این راستا اجرا کنیم.

ستایشی افزود: خون پاک شهدای راه آزادی، استقلال، امنیت و تحقق نظارت مردم سالار اسلامی که همچنان رنگین کننده معابر و چراغ ولایت دل‌های مشتاق و آگاه ما است اجازه هیچ‌گونه مسامحه نسبت به فساد، بی‌عدالتی، رانت خواری، تعدی به حقوق ملت را نمی‌دهد.

وی با اشاره به سفر رئیس قوه قضائیه به عراق گفت: این سفر که در ادامه سفرهای مقامات عالی دو کشور در حوزه‌های اجرایی و قضائی انجام می‌شود حاوی نکاتی است. اولاً نفس این سفر نشان دهنده عمق اراده و عزم دستگاه قضائی به تداوم بخشی روند دوستانه دو ملت ایران و عراق و نشانه پیوند عمیق دو ملت برای استفاده از ظرفیت‌های دو کشور است. این سفر به سرانجام رساندن برنامه‌های در دستور کار واقع شده دو کشور را نشان می‌دهد.

در حال تکمیل…

منبع : مهر
برچسب ها :

اجازه مسامحه خواری

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.