سرانجام نگهداشت پل‌های مکانیزه از سازمان زیباسازی گرفته شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس، در جریان جلسه امروز شورای شهر تهران بررسی تبصره یکم تحصیل و مصرف منابع و درآمدهای عمومی و اختصاصی در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت که در ادامه اعضای شورای شهر تهران به موضوع پل‌های مکانیزه و نگهداری آن در قالب این تبصره پرداختند.

علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران در ارتباط با انتقاد برخی از اعضای شورای شهر تهران درخصوص وضعیت پل‌های مکانیزه اظهار کرد: ده‌ها نوع پل عابر پیاده در سطح شهر تهران قرار دارد که سازمان زیباسازی برای نگهداشت آن تلاش کرده است.

شهردار تهران با اشاره به قراردادهای بسته شده از سوی سازمان زیباسازی برای تعمیرات پل‌های مکانیزه گفت: 60 دستگاه پل برقی برای نوسازی پل‌های عابر پیاده تحویل خواهد شد.

وی تصریح کرد: معاونت فنی عمرانی از طریق سازمان امور مناطق می‌تواند ظرفیت مناطق را مورد استفاده قرار دهد.

به گزارش ارز پرس، بنا بر پیشنهاد شهردار تهران، مسئولیت نگهداشت پل‌ها به معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران ارائه شد.

در ادامه اعضای شورای شهر تهران با اکثریت آرا مسئولیت نگهداشت پل‌های پایتخت را به معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران سپردند.

به گزارش ارز پرس، در طی دو سال گذشته بحث نگهداشت و تعمیرات پل‌های مکانیزه در پایتخت حواشی بسیاری را داشته است که سرانجام اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز با سپردن مسئولیت نگهداشت این پل‌ها به معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران به این حواشی پایان دادند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.