اپلیکیشن «آپ» دخالتی در قیمت‌گذاری بلیت هواپیما ندارد

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، در پی مصاحبه منتشر شده در تاریخ (۱ اسفند ۱۴۰۲) از سوی ریاست محترم سازمان هواپیمایی کشور در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، به اطلاع می‌رساند سوپر اپلیکیشن آپ هیچ‌گونه دخالتی در قیمت‌گذاری بلیط پروازهای داخلی و خارجی نداشته و موضوع گران‌فروشی بلیط که در مصاحبه مذکور مطرح شده است، برعهده آپ نیست.

سوپر اپلیکیشن آپ به‌عنوان یک سکو برای توسعه و افزایش فروش بیش از ۲۰ کسب‌وکار داخلی، طی قرارداد همکاری با شرکت معتبر دارای مجوز فروش انواع بلیط و خدمات گردشگری در سوپر اپلیکیشن آپ، اقدام به ارائه سرویس گردشگری به کاربران میلیونی خود کرده و در قیمت‌گذاری‌ها و صدور و ابطال بلیط‌ها نقشی ندارد.

این شرکت نیز براساس سیاست‌های قیمت‌گذاری بلیط‌ها که توسط ایرلاین‌ها و شرکت‌های چارتری انجام می‌شود اقدام به فروش بلیط پرواز می‌کند. بنابراین زمانی‌که موضوع گران‌فروشی مطرح می‌شود، از آنجایی که هر ایرلاین و شرکت چارتری می‌تواند قیمت خاص خود را برای بلیط پرواز تعیین کند، پس همواره تمام قیمت‌گذاری‌ها توسط آن‌ها انجام گرفته و بلیط‌های پرواز با این قیمت‌ها به کاربران فروخته می‌شود.

به همین جهت هرگونه تغییر در قیمت‌ها از سمت سوپر اپلیکیشن آپ بدون معنا بوده و اتهام گران‌فروشی خلاف واقعیت است.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.