رمز گشایی از ۱۲۰ فقره سرقت

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: با وقوع چندین فقره مشابه محتویات خودرو مشخص شد که ۲ سارق با استفاده از خودرو و موتورسیکلت‌های مسروقه سرقت‌ها را انجام می‌دهند.

وی عنوان کرد: با حضور کارآگاهان اداره بیستم در محل‌های سرقت مشخصات ظاهری متهمان در تحقیقات میدانی شناسایی و یا تطبیق مشخصات آن با اطلاعات و تصاویر مجرمان حرفه‌ای، مشخص شد که هر دو متهم سابقه دار هستند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با تجمیع اطلاعات به دست آمد مشخص شد که سارقان در تمامی صحنه‌های سرقت با خودرو و موتورسیکلت‌های مسروقه به محل سرقت مراجعه و مرتکب تجهیزات و محتویات خودرو اغلب باطری خودرو را سرقت کرده‌اند.

سردار ولیپور گودرزی با اشاره به کشف شیوه سارقان توسط کارآگاهان این پلیس، ادامه داد: گشت زنی‌های هدفمند آغاز تا اینکه کارآگاهان موفق شدند هر ۲ سارق را در حالی که با استفاده از یک دستگاه خودروی مزدا ۳ سرقت در حال پرسه زنی بودند شناسایی و در یک عملیات پلیسی هر دو متهم دستگیر و خودروی مسروقه توقیف شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: متهمان به ۱۰۰ فقره سرقت محتویات خودرو با استفاده از وسایل نقلیه مسروقه اعتراف و اظهار داشتند با سرقت وسایل نقلیه مدتی به دفعات مختلف مرتکب سرقت محتویات خودرو می‌شدند و بعد از گذشت مدتی خودرو یا موتورسیکلت را رها و با سرقت وسایل نقلیه دیگری به سرقت محتویات خودرو می‌پرداختند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: متهمان در خصوص سرقت وسایل نقلیه اظهار کردند که با همکاری یکدیگر ۱۰ دستگاه خودروی پراید، ۳ دستگاه خودروی مزدا ۳ در محدوده جنوب تهران و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت در محدوده مرکز تهران سرقت کرده‌اند.

سردار ولیپور گودرزی در خصوص شناسایی مال‌خران اموال مسروقه ابراز کرد: با تلاش کارآگاهان اداره بیستم، ۲ مال‌خری که اموال مسروقه را از سارقان می‌خریدند در مخفیگاهشان با هماهنگی‌های قضائی دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از محل اختفای مال‌خران تعداد ۱۵ باطری و ۲ دستگاه موتورسیکلت به سرقت رفته کشف و متهمان که چاره‌ای جز به بیان حقیقت نداشتند به مال‌خری اموال مسروقه و همکاری با سارقان اعتراف کردند.

وی در خاتمه اضافه کرد: با شناسایی بیش از ۱۰ مال باخته متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

منبع : مهر
برچسب ها :

گشایی

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.