هدف دشمن از ضربه به صنعت نفت ایجاد نارضایتی اجتماعی است

غلامحسین رضوانی نماینده مردم تهران ری و شمیرانات در گفت و گو با خبر نگار مهر در رابطه با حمله تروریستی و انفجار خطوط لوله گاز گفت: عده‌ای به دنبال ایجاد مشکل برای مردم هستند در آن شکی نیست.

وی ادامه داد: ماشین ناراضی تراشی در داخل دولت و هم در داخل مجلس وجود دارد و افراد ممکن است حرکاتی کنند که منجر به نارضایتی شود مانند گران کردن برخی از کالا و خدمات بدون توجیه مردم است.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: دشمنان ما کار خودشان را می‌کنند و می‌گویند ما می‌خواهیم به مردم ایران فشار بیاوریم. البته مردم ما به لطف خدا حواسشان جمع است اما مسؤولان باید حواسشان جمع باشد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان و آمریکایی‌ها به دلیل اینکه از مردم ایران زخم خورده‌اند، خاطر نشان کرد: مردم ایران علاوه بر اینکه ایادی آمریکا را از ایران بیرون کردند در واقع الگویی برای مردم جهان شدند بنابراین به صورت کینه‌توزانه با مردم ایران برخورد می‌کنند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: به این دلیل که صنعت نفت با آحاد جامعه ارتباط دارد به همین دلیل دشمن می‌کوشد از این طریق به مردم ضربه بزند که خوشبختانه با هوشیاری مسؤولان این توطئه‌ها ختم به خیر شده است.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.