توسعه فناوری‌های حوزه سلامت و شبکه‌سازی فعالان این حوزه از اهداف اصلی ایران‌هلث 1403 است

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، مهدی صفاری‌نیا؛ رییس پارک فناوری پردیس و رییس شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی (ایران‌هلث) 1403 در نشست خبری این رویداد اظهار کرد: این نمایشگاه به عنوان بزرگترین نمایشگاه و رویداد حوزه تجهیزات و خدمات پزشکی ایران، اردیبهشت و خرداد 1403 برگزار می‌شود.

صفاری‌نیا افزود: پارک فناوری سلامت پردیس به عنوان بزرگترین مرکز تجمع شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور تجهیزات پزشکی با مجوز سازمان توسعه تجارت، متولی برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی برای سه دوره شده است که سال آینده بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌هلث با مدیریت پارک فناوری پردیس برگزار می‌گردد.

وی در خصوص اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه نیز گفت: توسعه فناوری در حوزه سلامت، افزایش قدرت رقابت شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور فعال در این حوزه و ایجاد فرصت‌های صادراتی برای این مجموعه‌ها از اهداف اصلی نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی 1403 است.

تشکیل کنسرسیوم‌های فناورانه داخلی و خارجی برای حضور در بازارهای بین‌المللی و شبکه سازی و تبادل تجربیات توسعه فناوری حوزه سلامت از دیگر نکاتی بود که صفاری‌نیا به عنوان اهداف نمایشگاه ایران‌هلث برشمرد و ادامه داد: جذب شرکت‌های فناور خارجی حوزه سلامت برای سرمایه‌گذاری در داخل کشور از جمله دیگر اهداف این نمایشگاه است.

رییس شورای سیاستگذاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی 1403 در بخش دیگری از صحبت‌های خود حضور حداکثری شرکت‌های حوزه سلامت و توجه به تبادل فناوری در برابر صادرات را از ویژگی‌های این نمایشگاه برشمرد و افزود: توجه جدی به مجموعه‌های دانش‌بنیان و فناور و تعریف رویدادهای جانبی با هدف رفع نیاز شرکت‌ها در این نمایشگاه پیش‌بینی شده است.

بر اساس این گزارش، بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی، اردیبهشت و خرداد 1403 توسط پارک فناوری پردیس و در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.