نیروهای امدادی هلال‌احمر در آماده‌باش هستند

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، به دنبال صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی در رابطه با وقوع مخاطره‌های بارش برف، باران، کولاک برف و مه طی امروز چهارشنبه در شرق گیلان، مازندران، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، یزد، نیمه شمالی و غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، شمال شرق خوزستان، لرستان، مرکزی، قم، همدان، کرمانشاه، نیمه جنوبی کردستان، ارتفاعات استان‌های فارس، سمنان و کرمان و ارتفاعات و دامنه استان‌های البرز، قزوین و تهران، جمعیت هلال‌احمر به حالت آماده باش کامل درآمد.

همچنین روز پنج‌شنبه در شرق مازندران، گلستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و ارتفاعات استان‌های سمنان، خراسان شمالی، کرمان و یزد شاهد بارش رگباری باران، وزش باد شدید موقت و کاهش دما خواهیم بود.

امروز نیز سیستان و بلوچستان، کرمان، شرق هرمزگان، بوشهر و نیمه جنوبی فارس بارش‌های شدید را تجربه خواهند کرد. در روز پنج‌شنبه نیز سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان بارندگی را تجربه خواهند کرد.

رئیس سازمان امداد و نجات در این رابطه گفت: شهروندان در ایام پیش رو از صعود به ارتفاعات پرهیز و از ترددهای بین شهری غیرضروری و همچنین تردد در محورهای کوهستانی و برف‌گیر خودداری کنند.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.