مدیرکل و معاونان منابع‌طبیعی اصفهان از پایگاه خبری ارز پرس بازدید کردند

به گزارش سرویس‌خبری مهر، ابوطالب امینی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان به همراه حسین یاری معاون آبخیزداری، داریوش سعیدی معاون حفاظت امور اراضی، مهدی عالی پور معاون فنی و عباس قاسمی مدیر روابط عمومی این سازمان روز پنجشنبه ۱۰ اسفند ماه در آستانه هفته منابع طبیعی از دفتر پایگاه خبری ارز پرس نمایندگی اصفهان بازدید و با سرویس‌خبریان این خبرگزاری گفت‌وگو کردند.

در این بازدید عباس قاسمی رامشه مدیر روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان، پایگاه خبری ارز پرس را فعال‌ترین رسانه استان در حوزه محیط‌زیست و پوشش اخبار منابع طبیعی توصیف کرد. در این بازدید همچنین مدیرکل و معاونان اداره کل منابع طبیعی اصفهان از ندا سپاهی سرویس‌خبری پایگاه خبری ارز پرس تقدیر کردند.

مدیرکل و معاونان منابع‌طبیعی اصفهان از پایگاه خبری ارز پرس بازدید کردند

گفتنی است مشروح گفت‌وگوی سرویس‌خبریان مهر با مدیرکل و معاونان اداره کل منابع طبیعی استان اصفهان به زودی در این خبرگزاری منتشر خواهد شد.

استان اصفهان ۱۰.۷ میلیون هکتار وسعت دارد که بیش از ۹۰ درصد از آن را معادل حدود ۹.۸ میلیون هکتار عرصه منابع طبیعی و ملی و از این میزان حدود ۴۰۳ هزار هکتار را جنگل معادل (چهار درصد)، ۶.۵ میلیون هکتار را مرتع معادل (۶۴ درصد) و ۳.۳ میلیون هکتار را بیابان معادل (۳۲ درصد) دربرگرفته است.

جنگل‌های استان اصفهان به طور عمده در ۲ شهرستان فریدونشهر با ۴۰ هزار هکتار و سمیرم با ۲۵ هزار هکتار قرار دارند.

۱۵ تا ۲۲ اسفند هفته منابع طبیعی و درختکاری نامگذاری شده است.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.