بسیجیان سالانه ۵هزار اصله نهال در استان سمنان غرس می‌کنند

به گزارش سرویس‌خبری مهر، سردار منصور شوقانی ظهر پنج شنبه در مراسم آغاز طرح کشوری کاشت یک میلیارد درخت در استان سمنان ضمن بیان اینکه سپاه و بسیج استان سمنان متعهد به کاشت سالانه پنج هزار اصله نهال در استان شده است، ابراز داشت: هدف از این اقدام توجه به محیط زیست و احترام شمردن طبیعت است.

وی ضمن بیان اینکه در آموزه‌های دینی و سخنان رهبر معظم انقلاب بارها به کاشت و حفظ درختان و فضای سبز تاکید فراوان شده است، افزود: هفته درختکاری فرصت مغتنمی که بتوانیم توجه همگان را به این سنت دیرینه جلب کنیم.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه کاشت و نگهداری از درختان از منظرهای مختلف حائز اهمیت است، ابراز داشت: از آحاد مردم جامعه درخواست داریم به این پویش سراسری ملحق شده و برای سرسبزی این آب و خاک تلاش کنند.

شوقانی ضمن بیان اینکه بسیجیان در کاشت درخت همکاری خواهند داشت، تصریح کرد: این نهال‌ها در پایگاه‌های مقاومت بسیج، محلات اسلامی و اردوگاه‌ها کاشته می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه مشارکت در هر امری سنگ بنای پیشرفت و آبادانی این سرزمین خواهد بود، افزود: همان طور که در اجرای کاشت درخت همراهی عمومی باعث سرسبزی منطقه می‌شود می‌بایست برای ادامه حیات و حفظ نظام نیز فردا در پای صندوق‌های رأی حضور یافته و در انتخابات مشارکت کنیم.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.