۴۲۱ هزار پرونده ارسالی به اجرای احکام مختومه شد

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، احمد اصانلو، روز سه شنبه در نشست خبری که با محوریت آغاز طرح نوروز و ضیافت ۱۴۰۳ برگزار شد، در مورد آمار ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۲ عملکرد شعب بدوی، اظهار داشت: در ۱۱ ماهه اول سال ۱۴۰۲، تعداد ۶۳۴ هزار و ۱۵۳ پرونده در بخش کالا و خدمات، بهداشت، قاچاق کالا و ارز تشکیل و تعداد ۶۳۱ هزار و ۱۳۶ پرونده مختومه شده است.

وی ادامه داد: در این مدت عملکرد شعب بدوی (کالا و خدمات، بهداشت، قاچاق کالا و ارز) نسبت مختومه به وارده برابر با ۹۸ درصد است.

اصانلو گفت: عملکرد واحدهای اجرای احکام در یازده ماهه اول سال ۱۴۰۲، تعداد ۴۳۲ هزار و ۶۹۹ پرونده به واحدهای اجرای احکام ارسال شده و تعداد ۴۲۱ هزار و ۹۴۳ پرونده مختومه شده است که نرخ عملکرد واحدهای اجرای احکام نسبت مختومه به وارده برابر با ۹۸ درصد است.

وی در مورد محکومیت‌های قطعی وارده به اجرای احکام و وصولی افزود: در این مدت بیش از ۲۵۵ هزار میلیارد ریال از محکومیت‌های صادر شده وارد اجرای احکام شده است. که در مجموع میزان محکومیت‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۳ برابر افزایش داشته است و بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال از محکومیت‌های صادره وصول شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۹۸ درصد افزایش داشته است.

اصانلو در مورد گشت مشترک در ۱۱ ماهه امسال تعداد ۳۸ هزار و ۴۱۲ تیم گشت مشترک اعزام شده و ۲۶۰ هزار و ۵۰۱ مورد بازرسی انجام شده است که منجر به تشکیل ۷۲ هزار و ۴۸۹ پرونده شده است و همچنین ۱۸۸ هزار و ۱۲ واحد صنفی بدون تخلف بودند.

خبر در حال تکمیل…

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.