آبگرفتگی مناطق جنوبی سیستان و بلوچستان برطرف شد/ برق 65 روستا وصل شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس، حسین ظفری؛ سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در گزارشی درباره آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در ابتدا از بیانات مقام معظم رهبری تشکر می‌کنم که موجب همدلی و خدمت مضاعف بین مردم و دستگاه‌های حاکمیتی شد؛ در حال حاضر آب گرفتگی مناطق جنوبی استان سیستان و بلوچستان برطرف شده است.

ظفری ادامه داد: ارتباط زمینی بین روستاها برقرار شده است و امروز دیگر از طریق امداد هوایی ارتباطی نداشتیم.

وی تصریح کرد: 65 روستایی که برق آن قطع شده بود، وصل و 241 روستایی که آب شرب آن قطع شده بود نیز وصل شده است همچنین 63 مادر بارداری که گرفتار سیلاب بودند توسط نیروهای امدادی، خدمات‌رسانی شده و به جای امن منتقل شده‌اند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه بارش‌های دو روزه اخیر مشکلی را به وجود نیاورده است، گفت: علت این امر آن است که دستگاه‌ها و همه مردم و گروه‌های جهادی آماده بودند و ما برای مواجهه با بارش‌های احتمالی آینده نیز آماده هستیم.

ظفری خاطرنشان کرد: ستادهای استان‌های مختلف به کمک آمدند و دستگاه‌ها، تجهیزات لجستیک و آنچه که اقلام ضروری است را به سمت استان سیستان و بلوچستان گسیل کردند.

وی ادامه داد: ما قادر هستیم در این شرایط از این وضعیت بحرانی خارج شویم و هم‌اکنون در حال ارزیابی خسارت‌ها هستیم تا بتوانیم به مرحله بازسازی برسیم.

ظفری تاکید کرد: از همه دستگاه‌ها، مردم، سازمان‌های مردم‌نهاد  و ... تشکر می‌کنم و به همه مردم سیستان و بلوچستان اطمینان می‌دهم که تا آخرین روزهای بازسازی در کنار آنها هستیم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.