آنکارا: کابینه نتانیاهو مسؤول تمامی جنایت‌ها علیه ملت فلسطین در غزه است

سخنگوی وزارت خارجه ترکیه اعلام کرد وجدان انسانی و قوانین بین‌المللی مطمئنا بازخواست مقامات رژیم صهیونیستی را تضمین می‌کنند.

به گزارش ارز پرس، سخنگوی وزارت خارجه ترکیه در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) اعلام کرد: اسرائیل دولتی است که به اتهام نسل‌کشی در دیوان دادگستری بین‌المللی محاکمه می‌شود.

براساس گزارش خبرگزاری آناتولی، سخنگوی وزارت خارجه ترکیه تاکید کرد که کابینه رژیم صهیونیستی مسؤول تمامی جنایت‌ها علیه ملت فلسطین در غزه است.

وی در ادامه افزود تلاش اعضای کابینه رژیم صهیونیستی برای تغییر دستورکار کنونی نمی‌تواند این وقایع را پنهان کند.

سخنگوی وزارت خارجه ترکیه اعلام کرد وجدان انسانی و قوانین بین‌المللی مطمئنا بازخواست مقامات رژیم صهیونیستی را تضمین می‌کند.

به دنبال عملیات فلسطینی طوفان الاقصی در هفتم اکتبر که صهیونیست‌ها را در بُهت فرو برد و ضربه هولناکی را به آنها وارد کرد، تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه آغاز شد و این تجاوزات از ۱۵ مهر ماه تا سوم آذر ادامه داشت و پس از وقفه یک‌هفته‌ای اول دسامبر بار دیگر ازسرگرفته شد و هنوز توافقی بر سر آتش‌بس پیش از ماه مبارک رمضان حاصل نشده است.

طی این مدت حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به‌ویژه زنان و کودکان در نوار غزه صورت‌ گرفته و بیش از ۳۰ هزار شهید و ده‌ها هزار مجروح بر جای گذاشته است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.