گاوصندوق‌های مخفی و توکار چه کاربردهایی دارد؟

به گزارش بازرگانی پایگاه خبری ارز پرس، گاوصندوق‌ها، برای حفظ امنیت وسایل مهم، اغلب عملکرد خوبی داشتند. اما چون در معرض دید بودند، به‌راحتی دزدیده شده یا در حوادث از بین می‌رفتند. با پیشرفت علم، نوع جدیدی از گاوصندوق‌ها با نام گاوصندوق مخفی و گاوصندوق توکار، ساخته و معرفی شد.

این دسته از گاوصندوق‌ها، مخفی از دید افراد هستند و از امنیت بالایی برخوردارند؛ همچنین دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند که آن‌ها را بسیار ارزشمند خواهد کرد. استفاده از این نوع گاوصندوق‌ها، امنیت وسایل قیمتی شما را تحت هر شرایطی، تضمین خواهد کرد. در ادامه مطلب، با این وسیله کاربردی بیشتر آشنا خواهید شد.

گاو صندوق‌های مخفی چیست؟

گاوصندق مخفی دسته‌ای نوین از گاوصندوق‌ها هستند. این وسایل ارزشمند، در قسمت‌های مختلفی از منزل مانند دیوار یا زمین قرار گرفته و پنهان می‌شوند. گاوصندوق‌های نصب شده روی دیوار یا کف داخل کمد، کار سخت و زمانبری برای باز شدن دارند. گاوصندوق توکار هم که اصلاً قابل باز شدن نیستند. همچنین اغلب نمی‌سوزند، خراب نمی‌شوند، ضد ضربه و محکم هستند.

ابعاد خارجی این گاوصندوق، به نظر صاحب آن بستگی دارد. در تولید بدنه و درب آن از فولاد با ضخامت بالا استفاده می‌شود. خرید و تهیه این محصول گزینه بسیار مناسبی برای ساختمان‌های در حال ساخت به ویژه ساختمان‌های اداریست. چون به راحتی و در زمان ساخت بنا، با ابعاد مورد نظر گاوصندوق توکار یا همان مخفی ساخته شده و در فضای مورد نظر قرار می‌گیرد.

توضیحاتی راجع به انواع گاوصندوق‌های مخفی

گاوصندوق‌های مخفی دارای انواع مختلفی هستند؛ بنابراین افراد با توجه به خواسته‌ای که از گاوصندوق دارند، می‌توانند یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و از مزایای آن، بهره‌مند شوند. در ادامه به معرفی چند نمونه گاوصندوق مخفی خواهیم پرداخت.

گاوصندوق‌های توکار داخل زمین

گاوصندوق‌هایی که داخل زمین مخفی می‌شوند، اغلب بسیار عالی هستند. این نوع از گاوصندوق، از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و بدنه‌ای محکم دارد. برای اطمینان بیشتر، بهتر است که از نوع ضد آب، ضد ضربه و مقاوم در برابر حرارت این آن‌ها استفاده کنید.

این دسته از گاوصندوق‌ها برای نگهداری وسایل ارزشمند شما، بهترین گزینه هستند و امنیت آن‌ها نیز، با توجه به نیاز شما تنظیم خواهد شد. گاوصندوق‌های توکار زمینی به دو صورت متفاوت درون زمین قرار می‌گیرند که انتخاب شیوه قرارگیری آن، به عهده شما خواهد بود و در زمان خرید گاوصندوق‌های مخفی باید به این مسئله دقت کنید.

گاوصندوق‌های مخفی و توکار چه کاربردهایی دارد؟منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.