امنیت، اتفاقی به دست نیامده بلکه مفهوم و معنایی بس گران دارد

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، فرماندهی انتظامی کشور در آستانه فرا رسیدن سال نو پیامی منتشر کرد.

پیام فرماندهی انتظامی کشور به مناسبت فرا رسیدن نوروز و سال نو بدین شرح است:

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

نوروز، پیام‌آور نشاط، رویش و حرکت به سوی نور بوده و بهار امسال به دلیل تقارن با ایام ماه مبارک رمضان، برکتی مضاعف یافته است.

سال ۱۴۰۲ با تقدیم شهدایِ سبز قامت در راستای تأمین امنیتِ پایدار این مرز و بوم به انتها رسید؛ مرزها اگر امن است پاسبانانی از جنسِ پلیسِ بیدار و هُشیار دارد؛ پلیسی که تمام قد پای امنیت هزاران کیلومتر مربع ایستاده است.

بی شک فراجا همواره نو شوندگی و روزآمدی را در دستور کار داشته و همت خود را برای مستحکم‌تر کردن امنیتِ ایران زمین به کار می‌برد؛ امنیتِ موجود، ارزان و اتفاقی به دست نیامده بلکه مفهوم و معنایی بس گران است و هر جایی که صبر و استقامت باشد به دنبال آن فجر و پیروزی است.

موفقیت امروز پلیس در انجام مأموریت، بی‌تردید مرهون روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی همه فرزندان شما در این سازمان بزرگ امنیت ساز است؛ پلیس و حافظان میهن در سال جدید نیز قسم یاد می‌کنند و سر تعظیم فرود می‌آورند تا امنیت فردی، جمعی و روانی شهروندان را فارغ از هر اندیشه و مقالی فزونی بخشند.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در نوروز امسال، با شعار «آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت» همه توان فنی و حرفه‌ای خود را از بوم و برزن و شهر و روستا مقتدرانه به کار می‌بندد تا مردم عزیز و مؤمنان روزه‌دار در فضا و محیطی سرشار از امنیت و آرامش، روزهایی بانشاط توأم با عبادت و معنویت را بگذرانند.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.