استقبال شهرداری از طرح مسطورا/ پویش زندگی با آیه‌ها در تهران

مصطفی زیبایی‌نژاد، مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران در گفت‌وگو با سرویس‌خبری مهر درباره اجرای طرح ملی زندگی با آیه‌ها (طرح مسطورا) اظهارداشت: شهرداری تهران از هر کار فرهنگی خوب استقبال می‌کند و همکاری‌های لازم با سازمان متولی در این راستا صورت گرفته است.

وی افزود: اختصاص فضا و انجام تبلیغات فرهنگی از جمله این همکاری‌ها است و آمادگی لازم برای اجرای برنامه‌های فرهنگی مانند مسطورا وجود دارد.

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: در صورت تداوم اجرای این طرح ملی طی برگزاری جلسه با سازمان تبلیغات اسلامی ظرفیت‌های لازم احصا و بررسی خواهد شد.

گفتنی است؛ همزمان با ماه مبارک رمضان، طرح ملی «مسطورا» با هدف ترویج گفتمان «زندگی با آیه‌ها»، در راستای اقامه جهاد تبیین قرآنی و گفتمان‌سازی و تبدیل مفاهیم منتخب قرآنی به مسلمات فکری و رایج‌ترین افکار مشترک بین همه اقشار جامعه و حفظ آیات کلیدی کتاب خدا از سوی خادمان و دغدغه‌مندان قرآنی آغاز به کار کرد.

طرح ملی «مسطورا» ذیل پویش «زندگی با آیه‌ها»؛ حلقه وصل همه فعالیت‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان است و این حرکت فراگیر با بهره‌گیری از رسانه در ابعاد و سطوح گوناگون و با توجه به ظرفیت ماه مبارک رمضان که مقارن با تعطیلات نوروزی بود به دنبال ایجاد یک حرکت ملی با هم افزایی تمام ظرفیت‌های مردمی و رسمی شکل گرفت.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.