ده‌ها شهید و مجروح در حملات به مناطق مختلف غزه

رژیم صهیونیستی علی‌رغم محکومیت‌های بین‌المللی و منطقه‌ای همچنان در دویست و هجدهمین روز جنگ، به تجاوزات خود به غزه ادامه می‌دهد و صبح امروز (شنبه) حملات جدیدی را به چند منطقه این باریکه انجام داد که تعدادی شهید و ده‌ها مجروح برجای گذاشت.

به گزارش ارز پرس، «بهاء عکاشه» روزنامه نگار فلسطینی به همراه همسر و پسرش در بمباران رژیم صهیونیستی که خانه آنها را در اردوگاه «جبالیا» در شمال نوار غزه هدف قرار داد، به شهادت رسیدند.

طبق گزارش شبکه المیادین، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین تعدادی از منازل شهروندان فلسطینی را در خیابان «القصاصیب» در جبالیا، «بیت لاهیا» و برج‌های «شیخ زاید» در شمال نوار غزه بمباران کردند.

همزمان درپی بمباران خانه خانواده «صیام» در محله قدیمی غزه در مرکز شهر غزه چند فلسطینی به شهادت رسیده و زخمی شدند.

همچنین بمباران خانه متعلق به خانواده «الخطیب» در شهرک «الزوایده» در مرکز نوار غزه دست‌کم ۱۰ شهید و تعدادی مجروح برجای گذاشت.

مرکز و شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه نیز شاهد حمله شدید توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی بودند.

طبق این گزارش، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نیز محله «الجنینه» در شرق رفح را بمباران کردند.

رژیم اشغالگر پس از آنکه سه‌شنبه هفته گذشته گذرگاه مرزی رفح را اشغال و جریان ورود کمک‌ها به نوار غزه را متوقف کرد، قصد دارد به جنگ نسل‌کشی، قحطی و محاصره فلسطینی‌ها در غزه ادامه دهد.

ارتش رژیم صهیونیستی با اشغال گذرگاه رفح، گذرگاه زمین اصلی در نوار غزه که کمک‌ها از طریق آن وارد این باریکه  می‌شود را بست؛ اقدامی که خطر تشدید فاجعه انسانی را به ویژه به دلیل کمبود مواد غذایی و سوخت به همراه دارد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.