برگزاری آیین تکریم نیروی زمینی سپاه از معلمان در هفته کرامت

به گزارش گروه دفاعی پایگاه خبری ارز پرس،  روابط عمومی نیروی زمینی سپاه، این مراسم با یادآوری و پخش رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره اهمیت کار معلم و رسالت آموزش و پرورش آغاز و با سخنرانی معاون فرهنگی نیروی زمینی سپاه و همچنین مدیر کل آموزش و پرورش منطقه 14 تهران در مجتمع فرهنگی فتح المبین تهران پیگیری شد.

محمد ساجدی فر معاون فرهنگی و عملیات روانی نیروی زمینی سپاه در سخنانی از نقش برجسته معلمان در تربیت و سازندگی کشور و نیروی انسانی به عنوان برترین سرمایه تجلیل کرد و گفت:  معلمی به استناد رسالتی که بر عهده دارد، ماموریت و مسئولیتی پیامبر گونه را دنبال می کند که همین حقیقت برای درک اهمیت و ارزش کار آنان کافی است. 

وی از معلمان به عنوان مجاهدان عرصه جهاد فرهنگی و جنگ نرم یاد کرد و افزود: آموزش و پرورش، فضیلت پرور و سازنده منابع انسانی و در نتیجه سازنده آینده کشور است.

معاون فرهنگی نیروی زمینی سپاه، با تاکید بر همسویی و هم افزایی رسالت پاسداری و آموزش و پرورش، تربیت و ساختن جهانی سرشار از فضایل و کمالات دینی و الهی را یک هدف مشترک برای این دو مجموعه توصیف کرد.

در ادامه این برنامه ، دکتر قاسم بیانی  مدیر منطقه 14آموزش و پرورش استان تهران به فرایند تاثیرگذار و سرنوشت ساز آموزش های کاربردی اشاره کرد و گفت: با همه اهمیتی که آموزش و محتوای درسی در ارتقای دانش و معلومات دانش آموزان دارد، سمت و سو دادن به این روند از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی افزود: نقش و کارکرد تربیتی و پرورشی معلمان  آن قدر اهمیت دارد که در همه ی مبانی دینی و اعتقادی و نظامات مبتنی بر تدبیر و عقلانیت و برگرفته از فطرت زلال انسانی، تربیت و پرورش در جایگاهی مقدم بر تعلیم قرار دارد.

گفتنی است که این مراسم با تقدیر از معلمان و خانواده های آنان و تجلیل از نقش سرنوشت ساز آنان به پایان رسید.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.