حضور نمایندگان دانشگاه سن پترزبورگ روسیه در دانشگاه شریف

به گزارش گروه دانشگاه پایگاه خبری ارز پرس، جمعی از نمایندگان و معاونین دانشگاه سن پترزبورگ روسیه روز گذشته از دانشگاه صنعتی شریف بازدید و از نزدیک با فضای آموزشی، علمی و پژوهشی این دانشگاه آشنا شدند.

در ابتدا میهمانان روسی از دفاتر و مراکز مستقر در مجتمع خدمات فناوری دانشگاه، همچنین آزمایشگاه مرکزی بازدید کرده و از نزدیک با فعالیت‌های این مراکز آشنا شدند. سپس با حضور در دانشکده فیزیک از فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه سولار پنل بازدید به‌عمل آوردند.

در ادامه برنامه این تیم روسی از امکانات، تجهیزات و ظرفیت‌های پژوهشی در پژوهشکده نانو و همچنین دانشکده مهندسی مواد و آزمایشگاه مواد پیشرفته و نانو نیز بازدید کردند.

هیات روسی پس از تور فناوری در دانشگاه با حضور در دفتر ریاست دانشگاه با دکتر موسوی و جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار درباره همکاری‌های دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه‌های کشور روسیه از جمله؛ دانشگاه سن پترزبورگ و دانشگاه پلی تکنیک تامسک در قالب برگزاری دوره‌های مشترک، تبادل دانشجو و استاد و چاپ مقاله مشترک در سال‌های اخیر به بحث و تبادل نظر پرداختند و بر لزوم بهبود و ارتقای این تعاملات تاکید کردند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.