پیام تسلیت مسوولان و نهادهای مختلف در پی شهادت رییس جمهور

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، بالگرد حامل رئیس‌جمهور و همراهان وی روز گذشته در مسیر بازگشت از منطقه خداآفرین به تبریز در شرایط بد جوی دچار سانحه شد و همه سرنشینان این بالگرد از جمله آیت الله رئیسی، رئیس جمهور به شهادت رسید.

فرماندهی کلِ انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای شهادتِ خادمانِ ایران و اسلام رئیس محترم جمهور، وزیر محترم امور خارجه، نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهرِ تبریز، استاندار محترم آذربایجان شرقی و جمعی از عزیزان را در حادثه‌یِ دردناکِ سانحه هوایی به ساحتِ مقدسِ امامِ زمان (عج)، فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) و ملت شهیدپرورِ ایران تسلیت گفت.

در این اطلاعیه آمده است: با نهایتِ تأثر و تأسف شهادتِ شهیدِ خدمت رئیس محترم جمهور آیت الله ابراهیم رئیسی را به ساحت مقدس امام زمان (عج)، فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) و عموم مردمِ شریفِ ایران تسلیت عرض می‌نمایم. آیت الله رئیسی همواره و همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشتند و در همین راهِ مقدس جان بر کف گذاشتند. خدمات و توفیقات ایشان در منظر و نگاه مردم همیشه به یادگار خواهد ماند.

همچنین فقدان نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهر تبریز آیت الله آل هاشم، وزیر محترم امور خارجه جناب آقای امیرعبدالهیان، استاندار محترم و هیأت همراه بر این حزنُ و اندوه افزود، که جا دارد به مردم غیور و قهرمانِ استان آذربایجان شرقی، خانواده محترم سوگواران و عمومِ هموطنان تسلیت و تعزیت داشته و از خداوندِ متعال صبری عظیم و جزیل برای بازماندگان آرزو می‌نمایم. فراجا ضمن همدردی با ملتِ بزرگ و سلحشور، تلاش و مساعیِ لازم در جهت تأمین امنیت عمومی و برگزاری مراسم باشکوهِ وداع با بزرگانِ انقلابِ اسلامی را به‌کار خواهد بست.

پیام تسلیت سازمان تأمین اجتماعی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان منتشر شد. متن پیام به شرح زیر است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

روح بلند آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد؛ به ملکوت اعلی پیوست تا این سید عزیز و همراهانش، به مصداق آیه شریفه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ، به جمع یاران شهید خود ملحق شوند.

سازمان تأمین‌اجتماعی شهادت رئیس‌جمهور اسلامی ایران آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همچنین حسین امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، آیت‌الله سیّد محمّدعلی آل‌هاشم نماینده محترم ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و نیز مالک رحمتی استاندار محترم و سایر همراهان شهیدشان را به محضر مقام معظم رهبری و نیز عموم مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

علو درجات و محشور شدن با انبیا و اولیا الله را برای شهدای حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه وی از خداوند متعال مسالت داریم.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران نیز با صدور پیامی، شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور فقید کشور را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

انالله و اناالیه راجعون

شهادت رئیس جمهور مردمی و محبوب و دیگر همراهان ایشان در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد را به ساحت مقدس امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، بیت مکرم ایشان و عموم ملت ایران تسلیت و تعزیت می گویم.

بی تردید این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر است و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد.
از خداوند رحمان برای شهدای این سانحه غفران الهی و علو درجات، صبر جزیل برای بازماندگان و همبستگی و بهروزی برای مردم داغدار ایران مسئلت دارم.

شهادت پاداش خدا به مردان مرد است

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ضمن عرض تسلیت گفت: شهادت پاداش خدا به مردان مرد است.

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ضمن عرض تسلیت گفت: شهادت پاداش خدا به مردان مرد است.

ایران عزیز ما امروز با خبر شهادت رئیس جمهور و همراهان وهم رزمانش متأثر است و بی شک در این غم بزرگ سال‌ها می‌ماند که خادمی دلسوز را در مسیر خدمت از دست داده است.

این پرواز تاجرانه هبه باری تعالی به مردی است که برای رسیدن به آرامش و آسایش مردم کشورش از جان مایه گذاشت و جانش را تقدیم جان آفرین کرد.

این واقعه‌ی تلخ را به به ایران عزیز و خانواده محترم رئیس جمهور فقید کشورمان و البته همراهان و همرزمان وفادارش و خدمت گذاران دولت تسلیت عرض می‌کنیم و در غم رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای (حفظه الله) شریک هستیم و به ساحت مقدس ایشان نیز عرض تسلیت داریم.

خبر در حال تکمیل است.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.