شهادت ۲ فلسطینی‌ دیگر بر اثر شکنجه در بازداشتگاه رژیم صهیونیستی

روزنامه عبری‌زبان هاآرتص گزارش داد، ۲ بازداشتی از نوار غزه در بازداشتگاه «سدی تیمان» بر اثر شکنجه و ضرب و جرح سربازان اشغالگر رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

به گزارش ارز پرس، این روزنامه در گزارشی نوشت، طبق تحقیقات پلیس رژیم صهیونیستی، ۲ تن از ساکنان غزه در نتیجه ضرب و جرح شدید از سوی سربازان اشغالگر شهید شدند و ادعای یگانی که این فلسطینی‌ها را بازداشت کرده و می‌گوید آنها به دلیل شرایط بد و ناهموار جاده‌ها حین انتقال شهید شده‌اند، صحت ندارد.

هاآرتص نوشت با وجود گزارش‌ها مبنی بر شهادت ۳۵ زندانی غزه در داخل زندان‌های رژیم صهیونیستی در طول جنگ فعلی، هنوز هیچ یک از نیروهای این یگان بازداشت نشده‌اند.

این روزنامه درباره نحوه به شهادت رسیدن ۲ فلسطینی مورد نظر نوشت، آنها از بازداشتگاه خان‌یونس زنده بیرون آورده شدند و دست بسته داخل کامیونی به بازداشتگاه نزدیک بئرالسبع منتقل شدند اما در پایان مسیر جسد آنها پیدا شد.

هاآرتص نوشت مدارک و شواهد جمع‌آوری شده با ادعای این سربازان مبنی بر اینکه بر اثر ناهموار بودن جاده، بازداشتی‌ها آسیب دیدند، تناقض دارد و آثار ضرب و جرح روی بدن این فلسطینی‌ها نمایان است و سر یکی از آن ۲ ضربه دیده است.

هاآرتص نوشت، درباره شرایط شهادت ۳۵ شهید دیگر در زندان مخفی «سدی تیمان» تحقیقات در حال انجام است که طبق چندین گزارش، فلسطینی‌های داخل این زندان هدف رفتار وحشیانه و شکنجه‌های شدید قرار گرفته‌اند.

این روزنامه عبری‌زبان گزارش داد، تحقیقات درباره شهادت ۲ فلسطینی دیگر در نتیجه سهل‌انگاری یا عدم مراقبت پزشکی و مرگ به دلیل بیماری‌ها و عفونت‌های موجود در داخل اردوگاه ادامه دارد.

اردوگاه «سدی تیمان» یک پایگاه نظامی است که رژیم صهیونیستی آن را به بازداشتگاهی برای بازداشتی‌های غزه تبدیل کرده است. فلسطینی‌های بازداشتی تا زمان تعیین تکلیف در این بازداشتگاه نگهداری می‌شوند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.