دیدار اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی با همسر شهید رئیسی

به گزارش گروه دانشگاه پایگاه خبری ارز پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به همراه چند تن از اعضا و مدیران این شورا با حضور در دانشگاه شهید بهشتی با جمیله علم‌الهدی، همسر شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان ملاقات و گفتگو کرد.

خسروپناه در این دیدار ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش به همسر ایشان به بررسی ابعاد والای شخصیتی رئیس‌ جمهور شهید اشاره کرد و رئیس جمهور فقید را رئیس جمهوری دلسوز و خدوم، خصوصا نسبت به مسأله آموزش و پرورش و آموزش عالی دانست.

 فرهمندپور دبیر ستاد زن و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی، نیز با اشاره به ابعاد شخصیتی رئیس جمهور شهید، از احترام و جایگاه ویژه زنان در نزد رئیس جمهور شهید یاد کرد و گفت: ایشان باور داشتند زنان ما شایسته بهترین‌ها هستند.

 مخبر دزفولی رئیس فرهنگستان علوم نیز با اشاره به شخصیت والای شهید آیت‌الله رئیسی و دلسوزی ایشان برای حل مشکلات مردم با توان و ظرفیت مردمی، تأکید کرد: شهید والامقام، مانند مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مردم را مانند عائله و عزیزان خود عزیز می‌دانست.

در ادامه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن اشاره به توجه رئیس جمهور شهید به ابعاد مختلف علم و فناوری تأکید کرد که ایشان در حوزه حکمرانی یک مکتب مدیریت دولتی را تشکیل داد که می‌تواند با سیره عملی یک کتاب ارزشمند علمی در حوزه حکمرانی مورد توجه و استفاده عموم مدیران و آحاد جامعه قرار گیرد.

 خسروپناه در پایان ضمن تسلیت مجدد به همسر رئیس جمهور شهید، از فعالیت‌های ستاد تعلیم و تربیت و تحول این ستاد از زمان حضور دکتر علم الهدی تشکر و بر ادامه این مسیر با استعانت از روح پاک شهیدان خدمت تأکید کرد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.