حمله به رفح نشانگر وحشی‌گری محض صهیونیستها است

الهام آزاد منتخب نائین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه خبری ارز پرس، با اشاره به حمله جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به چادرهای آوارگان فلسطینی در شمال‌غرب شهر رفح در جنوب نوار غزه، اظهار کرد: جنایت جدید صهیونیست‌ها در اردوگاه آوارگان فلسطینی المواصی در غرب شهر رفح بار دیگر نشان داد که رژیم منحوس صهیونیستی به استیصال رسیده و به وحشی‌گری محض روی آورده است.

وی افزود: این جنایت نیز به کارنامه سرشار از جنایت رژیم تروریستی و نازی صهیونیستی اضافه می‌شود که کلیه قطعنامه‌های سازمان ملل و احکام دیوان بین‌المللی دادگستری را زیر پا گذاشته است.

منتخب نائین در مجلس با بیان اینکه حدود هشت ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه گذشته است، افزود: این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

آزاد تاکید کرد: رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

منتخب نائین در مجلس اظهار کرد: رژیم اشغالگر قدس، این جنگ را که نبرد بین اراده‌های پولادین مردم مظلوم و مقتدر فلسطین با فرعون‌های زمان از اسرائیل تا برخی کشورهای اروپایی و آمریکا است را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است؛ خون این شهدای مظلوم سبب نابودی این رژیم خواهد شد.

انتهای‌ پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.