فریب دختر ساده‌لوح با وعده‌های پوشالی ازدواج در تهران

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس، چندی قبل مرد جوانی پای در یکی از دادسراهای غرب تهران گذاشت و هنگامی که مقابل بازپرس قرار گرفت، گفت: ساکن یکی از شهرهای مرکزی ایران هستم. دختر جوانم به بهانه خرید از خانه خارج شد اما دیگر بازنگشت؛ در ادامه متوجه شدم که او با مرد خلافکاری ارتباط داشته و پس از اینکه اغفال شده برای ازدواج به تهران فرار کرده است.

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده در دادسرا، تیمی از ماموران پلیس وارد عمل شدند و با اقدامات گسترده اطلاعاتی متوجه شدند، دختر جوان پس از اینکه با اتوبوس خود را به ترمینال رسانده مرد میانسالی به دنبالش آمده و با یکدیگر به مکان نامشخصی رفتند.

تیم پلیسی در گام بعدی، با بازبینی دوربین‌های مداربسته ترمینال و اقدامات اطلاعاتی هویت مرد جوان را شناسایی کردند و متوجه شدند که او دارای سوابق متعدد کیفری است که همین سرنخ کافی بود تا متهم در یک قدمی بازداشت قرار بگیرد.

ماموران در این شاخه از تحقیقات سراغ اقدامات فنی و مخابراتی رفتند و مخفیگاه مرد جوان را در جنوب تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی متهم را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

متهم خیلی زود هدف تحقیق قرار گرفت و در جریان بازجویی‌ها صراحتاً به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان در فضای مجازی به قصد سوءاستفاده با شگرد وعده‌های دروغین ازدواج در تهران اعتراف کرد و 5 دختر جوان دیگر که همگی از شهرهای مختلف کشور هدف اغفال قرار گرفته بودند شناسایی و از مرد شیطان صفت شکایت کردند.

به گزارش ارز پرس، با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم دیگر و شناسایی سایر شکات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.