استقرار 300آمبولانس و 3بیمارستان صحرایی در مراسم ارتحال امام

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس، محمداسماعیل توکلی امروز در نشست خبری در سازمان اورژانس استان تهران از آماده‌باش اورژانس برای خدمت‌رسانی در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد و اظهار کرد: وزارت بهداشت مسئولیت سلامت این مراسم را برعهده دارد و اورژانس استان تهران به عنوان نماینده وزارت بهداشت در این مراسم ملی و مذهبی ارائه خدمت می‌کند. از تاریخ 13 خردادماه تا انتهای مراسم، 2800 نفر از همکاران نظام سلامت در حالت آماده‌باش قرار خواهند داشت و به مددجویان ارائه خدمت خواهند کرد.

وی افزود: تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در این مراسم ایفای نقش می‌کنند و دانشگاه های علوم پزشکی ایران، تهران، شهید بهشتی، البرز، اهواز، جهرم و اصفهان نیز با اعزام نیروها، در امر نظارت بر اقلام غذایی و بهداشتی و ایستگاه‌ها و محل‌های اسکان زائرین کمک خواهند کرد.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران با اشاره به استقرار درمانگاه‌های ثابت و سیار و بیمارستان‌های صحرایی در این مراسم گفت: 300 دستگاه آمبولانس در محدوده برگزاری مراسم مستقر خواهد شد و سه بیمارستان صحرایی، دو درمانگاه ثابت و 10 درمانگاه سیار جهت ارائه خدمت در مسیر برگزاری مراسم مستقر خواهند شد. همچنین 52 پایگاه اورژانس هوایی در کشور برای ارائه خدمت به بیماران آماده خواهند بود و دو هواپیمای بال ثابت تهران نیز در حالت آماده باش قرار خواهند داشت.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.