تبریک اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به قالیباف

به گزارش گروه دانشگاه پایگاه خبری ارز پرس، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با صدور پیامی به محمدباقر قالیباف، انتخاب دوباره وی به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

تحقق انقلاب اسلامی و به دنبال آن تشکیل نظام اسلامی در سال 57 تغییراتی اساسی در همه شئون و ساختارهای ایران اسلامی رقم زد که یکی از مهم­ترین­های آن­ها تبدیل مجلس نمایشی و دست نشانده به مجلسی است که به عصاره ملت بدل شد و در دید بالاترین جایگاه سیاسی کشور در راس امور قرار گرفت و در ادوار مختلف، مصوبات آن بالاتر از همه تصمیم­ها حرف اول و آخر را در کشور زده است.

باتوجه به فراز و نشیب­هایی که مجلس در سال­های مختلف پشت سر گذاشته است، لزوم حضور هیئت­ رئیسه‌­ای مدبر و در راس آن رئیسی توانمند که بتواند در شرایط سهل و دشوار به­ خوبی سکانداری این قوه تاثیرگذار کشور را برعهده بگیرد و علاوه بر رتق و فتق امور، قوه مقننه کشور را در جهت تحقق دولت اسلامی هدایت کند، بیشتر از همیشه به چشم می­ خورد.

فلذا نظر به تجربیات ارزنده حضرتعالی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فراجا، شهرداری تهران و همچنین دوره پیشین مجلس شورای اسلامی، انتخاب مجدد حضرتعالی توسط منتخبان مردم ایران در در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را صمیمانه محضرتان تبریک عرض نموده و امیدواریم در این جایگاه خطیر بتوانید خدمات شایسته­ ای را در محضر حضرت ولیعصر(عج) به مردم نجیب و ولایتمدار ایران اسلامی عرضه بدارید.

امید است که در چهار سال پیش رو به پشتوانه رای مردم و نمایندگان ملت، شاهد حضور پیوسته و خستگی ناپذیرتان در این سنگر مهم قانونگذاری و نظارت بوده و موفقیت روزافزونتان را در این مسئولیت خطیر از خداوند منان خواستاریم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.