وزیر خارجه لبنان: تداوم جنگ در غزه فرصت‌های صلح در منطقه را تضعیف می‌کند

وزیرذ خارجه لبنان در کنفرانس مطبوعاتی مشترکی با سرپرست وزارت خارجه کشورمان با اشاره به اتفاق نظر دو طرف درباره خطرات ناشی از استمرار جنگ در غزه تاکید کرد که این شرایط فرصت‌های صلح در منطقه را کاهش می‌دهد.

به گزارش ارز پرس، «عبدالله بوحبیب» وزیر خارجه لبنان امروز دوشنبه در کنفرانس مطبوعاتی مشترکی با «علی باقری کنی»، سرپرست وزارت خارجه ایران در بیروت اظهار کرد: در دیدار با آقای باقری درباره شرایط موجود در غزه گفت‌وگو کردیم و در زمینه خطرات ناشی از تداوم جنگ علیه غزه، دیدگاه‌های ما به یکدیگر شباهت دارد.

به گزارش سایت «العهد»، بوحبیب گفت: تداوم جنگ علیه غزه و جنایات مستمر در حق فلسطینی‌ها فرصت‌های صلح در منطقه را تضعیف می‌کند.

وزیر خارجه لبنان افزود: ما درباره شرایط موجود در جنوب لبنان با یکدیگر گفت‌وگو کردیم و راه‌حل‌های پایداری که امنیت را به کشور بازمی‌گرداند، برای ایشان شرح دادم و وزیر خارجه ایران بر تمایل کشورش بر بازگشت ثبات به لبنان تاکید کردند.

سرپرست وزارت خارجه کشورمان نیز در این کنفرانس مطبوعاتی ضمن تقدیر و تشکر از ملت، دولت و مسئولان مختلف لبنان که با ایران درباره شهادت «آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور فقید کشور و «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه و سایر همراهان آنها ابراز همدردی کرده بودند، گفت: روابط مستحکم میان دو کشور ایران و لبنان شاخص اصلی ثبات در منطقه است و مقاومت نیز عامل ثبات است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.