قالیباف: امروز نگران آینده کشور هستیم

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری ارز پرس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری طی سخنانی اظهار داشت: مردم عزیز ایران، در آغاز درباره دو نگرانی با شما سخن می‌گویم. نگرانی اول مربوط به کشورمان ایران و نگرانی دوم مربوط به صحنه امروز انتخابات است. 

وی افزود: نگرانی اول مربوط به همه ما است. ما امروز نگران پیشرفت و آینده کشورمان و زندگی فرزندمان هستیم. همه ما با دقت به شرایط پیچیده کشور نگاه می‌کنیم و از خود می‌پرسیم که کدام رویکردها باید ادامه پیدا کند، کدام باید تکمیل و کدامیک باید تغییر کند و از همه مهمتر اینکه چه کسی می‌تواند در این شرایط پیچیده مسئولیت به سرانجام رساندن کارها را بپذیرد. 

قالیباف خاطرنشان کرد: نگرانی دوم مربوط به صحنه انتخابات است. نگرانی از اینکه جدال‌های سیاسی باعث به حاشیه رفتن دغدغه‌های اصلی مردم و مسئله اقتصاد و معیشت شود. 

داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: در این عرصه نسبت دشواری کارهای بر زمین مانده با توانایی‌ها به درستی محاسبه نشده است و نگاه‌های غیرواقعی به راهکارهای عملی برای حل مشکلات وجود دارد. این نگرانی‌ها دلیلی شد تا جمعی از نخبگان، کارآفرینان و دانشجویان انقلابی و سایر دلسوزان با شناختی که از کارنامه بنده داشتند، من را برای حضور در انتخابات دعوت کنند. 

خبر در حال تکمیل است...

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.