تلفات سنگین صهیونیست‌ها در عملیات گردان‌های القسام در غزه

گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس عصر امروز (سه‌شنبه) از هدف قرار دادن ۱۵ نظامی و چند تانک رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر داد.

به گزارش ارز پرس، گردان‌های القسام در بیانیه‌ای اعلام کرد: مجاهدین ما پس از بازگشت از خطوط نبرد در مجاورت یک دانشکده در جنوب محله «الصبره» در شهر غزه یک نیروی پیاده رژیم صهیونیستی متشکل از ۱۵ سرباز را در یک کمین محاصره کردند و پس از ورود به یک خانه با خمپاره‌های «TBG» آن‌ها را هدف قرار دادند و اعضای این تیم کشته و زخمی شدند.

طبق گزارش خبرگزاری شهاب، در این بیانیه آمده است: پس از ورود نیروهای کمکی دشمن، مجاهدین ما یک تانک «مرکاوا» را با راکت‌های «الیاسین ۱۰۵» هدف قرار دادند و آن را منهدم کردند.

القسام در بیانیه دیگری اعلام کرد که یک بیل مکانیکی نظامی و ۲ دستگاه تانک مرکاوا رژیم صهیونیستی را با راکت‌های الیاسین ۱۰۵ در اردوگاه «یبنا» در شهر رفح در جنوب نوار غزه هدف قرار داده است.

در همین راستا، ارتش رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته در نوار غزه ۱۷ نظامی آن زخمی شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از ابتدای جنگ تا کنون سه هزار و ۷۲۰ نظامی آن زخمی شده‌اند.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصربه‌فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش آن ارزیابی می‌کنند.

طی این مدت و به‌رغم تمامی حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به‌ویژه زنان و کودکان در نوار غزه، اما ارتش به‌اصطلاح افسانه‌ای رژیم صهیونیستی متحمل خسارات و ضربات بی‌سابقه‌ای شده است، تا جایی که خود صهیونیست‌ها ناگزیر به اعتراف به شکست در مقابل مقاومت فلسطین شده‌اند.

به‌رغم سانسور شدید نظامی، رسانه‌های عبری هر از چند گاهی گزارش‌هایی درباره میزان تلفات ارتش رژیم صهیونیستی منتشر می‌کنند که با آمار و ارقام رسمی مغایرت دارد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.